Fandom

Skylanders Wiki

Astroblast

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ŚwiatłoSymbolSkylanders.png Astroblast ŚwiatłoSymbolSkylanders.png
Astroblast Promo Art.jpg
Gatunek Nieznany
Płeć Mężczyzna
Żywioł Światło
Debiut SuperChargers
Gotowi, Do startu, Świeć!

Astroblast jest SuperChargerem światła. Jego pojazdem jest Sun Runner.

WyglądEdytuj

SuperChargersEdytuj

Astroblast ma kryształową głowę z białymi oczami. Nosi srebrno-złoty skafander. W dłoni trzyma laser impulsowy.

BiografiaEdytuj

Podczas tajnej misji na terytorium trolli, Astroblast awaryjnie lądował na odległej wyspie, gdzie natknął się na starożytny relikt, który nie był widziany przez tysiące lat - legendarny Rift Engine. Uważano, że te magiczne maszyny posiadały moc podróżowania przez portale między Skylands i innymy światami! Wkrótce po tym odkryciu, armia trolli pojawiła się na pobliskim kanionie i szybko zaatakowała Astroblasta. Wiedząc, że Rift Engine może być niebezpieczny gdy trafi w niepowołane ręce, wyciągnął laser impulsowy i przygotował się do obrony reliktu przed przychodzącą hordą. Po epickiej strzelaninie, pokonane trolle uciekły. Gdy Astroblast przeniósł relikt z powrotem na swój statku, Sun Runner, nastąpił wzrost mocy i pojawił się hologram Mistrza Eona. Eon podziękował mu za uratowanie Rift Engine i zaprosił go do Akademii Skylander. Astroblast przyjął zaproszenie i został Skylanderem wkrótce potem.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

  • Życie: 180 (max. 360)
  • Uzbrojenie: 18 (max. 48)
  • Szybkość: 35 (max. 83)
  • Cios krytyczny: (max. 56)
  • Siła żywiołu: 25 (max. 75)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia.png Solar Flair Naciśnij Atak 1, by strzelić skondensowanym światłem słonecznym, odbijającym się od ścian.
Brak Zdjęcia.png Asteroid Belt Naciśnij Atak 1, by strzelić pryzmatem, tworząc powierzchnię laserów, które zadają obrażenia wrogom na tym obszarze.
Brak Zdjęcia.png Wool Encounters Przytrzymaj Atak 3, by obniżyć skalną przestrzeń zamieszkaną przez istoty z twojego lasera impulsowego ustawionego na Blaaaaast.
Brak Zdjęcia.png Starsault Naciśnij Atak 3, by kopać pobliskich wrogów i wybić ich daleko.
Brak Zdjęcia.png Solar Field Szybko poruszające się wokół cząsteczki światła chronią twój kombinezon, wzmacniając twoje uzbrojenie. Dodatkowo życie Skylanderów znajdujących się w pobliżu regeneruje się.
Brak Zdjęcia.png Solar Powered Przytrzymaj Atak 1, by naładować pole słoneczne światłem rozżarzonych słońc. Puść, by strzelić z większą mocą we wrogów.
Brak Zdjęcia.png Space Rocks! Przytrzymaj Atak 3, by wypuścić eksplodujące kosmiczne skały.
Brak Zdjęcia.png Surface of the Sun Twoje pole słoneczne nagrzewa się i zadaje obrażenia wszystkim wrogom znajdującym się zbyt blisko.
Brak Zdjęcia.png Meatier Meteors Przytrzymaj Atak 3, by wypuścić większe (i bardziej wybuchowe) skały kosmiczne.
Brak Zdjęcia.png Star Light: Star Bright Szybko naciśnij Atak 1, by wystrzelić pole słoneczne na jego aktualnym poziomie naładowania. Koszt tego będzie się z czasem zmniejszać.
Brak Zdjęcia.png Meteor Shower Przytrzymaj i następnie puść Atak 2, by załadować wiele skał kosmicznych.
Brak Zdjęcia.png Full Spectrum Po wystrzeleniu skały kosmicznej, pył będzie się unosił dłużej.
Brak Zdjęcia.png Supernova Zanim stracisz swój ostatni punkt życia, polecisz supernovą i odzyskasz połowę zdrowia.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki