Fandom

Skylanders Wiki

Bash

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Bash ZiemiaSymbolSkylanders.png

Bash.jpg

Bash2.jpg

Gatunek Smok
Swap Zone brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Głos USA: Keith Silverstein (2012)
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Rock'n'Roll

Bash jest jednym ze skylanderów Ziemi.

WyglądEdytuj

Skylanders: Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on brązowego aligatora lub dinozaura z dużą głową. Jego ciało jest pokryte kolcami i posiada on dużą kulę na ogonie.

Skylanders: GiantsEdytuj

Bash się wiele zmienił. Ma on coś w rodzaju złotego kasku na głowie a jego kolce są teraz złote.

Rozwój postaciEdytuj

Bash był początkowo nazywany Rock Dragon i był jednym z pięciu oryginalnych Skylanderów do odwołanego projektu, Spyro's Kingdom. W trakcie rozwoju, przeszedł liczne wersje przed teraźniejszym wyglądem.

BiografiaEdytuj

Bash spędził większość swego początku dragonhood wpatrując się w niebo, obserwując latające stwory Skylands szybujące wśród chmur. Określono do nich dołączając, nauczył się zwijać się w kulkę i turlać z niesamowitym pędem w daremnej próbie ucieczki. Z biegiem lat, jego skóra utwardniała, tworząc naturalny pancerz ochronny w przeciwieństwie do innych stworzeń. Teraz grzmi przez Skylands, pozostawiając ślad zniszczenia wobec każdego, kto mu zagroził. Pomimo jego grubej skóry, on nadal jest bardzo drażliwy na temat jego niezdolności latania.

UmiejętnościEdytuj

Jest on w stanie zmieniać się w kulę po czym się turlać. Umie on wywołać z ziemi wielką pięść która zadaje przeciwnikowi obrażenia. Umie on bić wrogów swoją kulą na ogonie.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on smokiem lecz często jest mylony z dinozaurem.
  • Pierwotnie nazywał się on Rock dragon co oznacza Ziemny Smok

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki