FANDOM

OgieńSymbolSkylanders.png Blast Zone OgieńSymbolSkylanders.png
Blastzone..jpg
Swap Zone Rakieta
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ogień
Debiut Skylanders: SWAP Force
Wybuchowi i wściekli!

Blast Zone Jest jednym ze SWAP Forceów ognia.

SWAP ForceEdytuj

Przypomina on Robota, rycerza z płonącą, złoto-czarną zbroją. Posiada on odrzutowe buty z których wychodzi ogień.

BiografiaEdytuj

Jako młody rycerz, Blast Zone był częścią grupy Skylands Bomb Squad, specjalizującej się w bezpiecznym rozbrojeniu i usuwania bomb trolli. Ale to nie trwało długo. Trolle zmęczyły Blast Zonea nieustannie realizując ich złe plany. Późnym wieczorem, armia trolli zakradła się do wioski Blast Zonea i rzucili mu 100 bomb w dół komina. Działając szybko, Blast Zone połkną każdą bombę, a potem buchnął strumień ognia z powrotem na najeźdźców. Opowieść o ataku w końcu dotarła do uszu Mistrza Eona, który wiedział, że dzielny rycerz miał zadatki na Skylandera.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders

  • Życie: 290 (max. 580)
  • Uzbrojenie: 24 (max. 54)
  • Szybkość: 43 (max. 91)
  • Cios Krytyczny: (max. 56)
  • Siła Żywiołu: 25 (max. 75)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia.png Bombthrow Naciśnij Atak 1, by strzelić bombami w przeciwnika.
Brak Zdjęcia.png Rocket Dash Naciśnij Atak 2, by lecieć ognistymi butami.
Blast Zonetopbasicupgrade1.png Flame Breath Naciśnij Atak 3, by strzelać ogniem z ust. Atak ten kosztuje 300 monet.
Blast Zonetopbasicupgrade2.png Power Bombs Przytrzymaj Atak 3, by strzelić bombą zadającą więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 800 monet
Blast Zonetopbasicupgrade3.png Sticky Bomb Przytrzymaj Atak 3, by załadować bombę. Przytrzymaj bombę by załadować przylepiającą się bombę. Atak ten kosztuje 1000 monet.
Blast Zonebottombasicupgrade1.png Ready For Blast Off Przytrzymaj atak 2, by stworzyć ognistą kometę. Puść by ją wysłać na wrogów, zadając nim obrażenia. Atak ten kosztuje 300 monet.
Blast Zonebottombasicupgrade2.png Armor Plating Zbroja jest ulepszona. Atak ten kosztuje 800 monet.
Brak Zdjęcia.png Fuel For The Fire Przytrzymaj atak 2 dłużej, by kometa dłużej leciała. Atak ten kosztuje 1000 monet.
Brak Zdjęcia.png Flaming Bombs Bomby się palą i zadają więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia.png Fired Up! Ogniste bomby zadają więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia.png Heat Wave Kometa szybciej się ładuję. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia.png Tempered Fire Kometa dalej dochodzi. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia.png Flamed Można zrobić wokół siebie ogniste koło zadające obrażenia wrogom. Atak ten kosztuje 1500
Brak Zdjęcia.png Ring Blast Ogniste koło zadaje więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia.png Flamed Przeciwnik pali się po uderzeniu go. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia.png Too Hot to Handel Aura staje się silniejsza. Atak ten kosztuje 2000 monet.

UmiejętnościEdytuj

Jest on bardzo szybki, a kiedy bierze rozpęd i staje w miejscu wylatuje z jego wielka, ognista kula zadająca obrażenia. Jego główną bronią są bomby którymi rzuca na wrogów. Jest on w stanie strzelać ogniem z ust.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki