FANDOM

OgieńSymbolSkylanders Blast Zone OgieńSymbolSkylanders
Blastzone.
Swap Zone Rakieta
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ogień
Debiut Skylanders: SWAP Force
Wybuchowi i wściekli!

Blast Zone Jest jednym ze SWAP Forceów ognia.

SWAP ForceEdytuj

Przypomina on Robota, rycerza z płonącą, złoto-czarną zbroją. Posiada on odrzutowe buty z których wychodzi ogień.

BiografiaEdytuj

Jako młody rycerz, Blast Zone był częścią grupy Skylands Bomb Squad, specjalizującej się w bezpiecznym rozbrojeniu i usuwania bomb trolli. Ale to nie trwało długo. Trolle zmęczyły Blast Zonea nieustannie realizując ich złe plany. Późnym wieczorem, armia trolli zakradła się do wioski Blast Zonea i rzucili mu 100 bomb w dół komina. Działając szybko, Blast Zone połkną każdą bombę, a potem buchnął strumień ognia z powrotem na najeźdźców. Opowieść o ataku w końcu dotarła do uszu Mistrza Eona, który wiedział, że dzielny rycerz miał zadatki na Skylandera.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders

  • Życie: 290 (max. 580)
  • Uzbrojenie: 24 (max. 54)
  • Szybkość: 43 (max. 91)
  • Cios Krytyczny: (max. 56)
  • Siła Żywiołu: 25 (max. 75)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia Bombthrow Naciśnij Atak 1, by strzelić bombami w przeciwnika.
Brak Zdjęcia Rocket Dash Naciśnij Atak 2, by lecieć ognistymi butami.
Blast Zonetopbasicupgrade1 Flame Breath Naciśnij Atak 3, by strzelać ogniem z ust. Atak ten kosztuje 300 monet.
Blast Zonetopbasicupgrade2 Power Bombs Przytrzymaj Atak 3, by strzelić bombą zadającą więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 800 monet
Blast Zonetopbasicupgrade3 Sticky Bomb Przytrzymaj Atak 3, by załadować bombę. Przytrzymaj bombę by załadować przylepiającą się bombę. Atak ten kosztuje 1000 monet.
Blast Zonebottombasicupgrade1 Ready For Blast Off Przytrzymaj atak 2, by stworzyć ognistą kometę. Puść by ją wysłać na wrogów, zadając nim obrażenia. Atak ten kosztuje 300 monet.
Blast Zonebottombasicupgrade2 Armor Plating Zbroja jest ulepszona. Atak ten kosztuje 800 monet.
Brak Zdjęcia Fuel For The Fire Przytrzymaj atak 2 dłużej, by kometa dłużej leciała. Atak ten kosztuje 1000 monet.
Brak Zdjęcia Flaming Bombs Bomby się palą i zadają więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia Fired Up! Ogniste bomby zadają więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia Heat Wave Kometa szybciej się ładuję. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia Tempered Fire Kometa dalej dochodzi. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia Flamed Można zrobić wokół siebie ogniste koło zadające obrażenia wrogom. Atak ten kosztuje 1500
Brak Zdjęcia Ring Blast Ogniste koło zadaje więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 2000 monet.
Brak Zdjęcia Flamed Przeciwnik pali się po uderzeniu go. Atak ten kosztuje 1500 monet.
Brak Zdjęcia Too Hot to Handel Aura staje się silniejsza. Atak ten kosztuje 2000 monet.

UmiejętnościEdytuj

Jest on bardzo szybki, a kiedy bierze rozpęd i staje w miejscu wylatuje z jego wielka, ognista kula zadająca obrażenia. Jego główną bronią są bomby którymi rzuca na wrogów. Jest on w stanie strzelać ogniem z ust.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki