Fandom

Skylanders Wiki

Boomer

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
TechnologiaSymbolSkylanders.png Boomer TechnologiaSymbolSkylanders.png
Boomer.jpg
Gatunek Troll
Płeć Mężczyzna
Żywioł Technologia
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure

Boomer jest Skylanderem, a za razem przedstawicielem gatunku Troll.

WyglądEdytuj

Jest on zielonym trollem z długim nosem i uszami. Jego ciało pokrywa dziwny, pomarańczowy materiał a na plecach nosi plecak z bombami.

Rozwój postaciEdytuj

Boomer był początkowo nazywany Bomb Troll i miał starym trollem. Koncepcja ewoluowała do tego, co ostatecznie stało się Boomer. Przeszedł przez co najmniej pięć prototypów w drodze do jego końcowego i zdecydowanie niezłego humoru.

BiografiaEdytuj

Jako młody troll, Boomer kochał wybuchać rzeczy - szczególnie owcy. Później został wcielony do armii trolli, gdzie dali mu wiele rzeczy do wysadzenia. Jednak Boomer szybko zorientował się że jedynym zadaniem armii była wojna i podbój. Chociaż był to troll, te rzeczy go nie interesują. Więc zostawił trolle po zapisaniu miasto przed zniszczeniem przez nich. Niedługo potem został zaproszony do Skylanderów - tylko troll kiedykolwiek wygrał taki zaszczyt. Teraz wykorzystuje swoje umiejętności wybuchowe do walki ze złem ... ku uldze owiec wszędzie.

UmiejętnościEdytuj

Jego główną bronią są dynamity którymi rzuca we wrogów przez co odbiera im wiele punktów życia. Używa on także bomby które wstawia na ziemie po czym same wybuchają.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki