FANDOM

WodaSymbolSkylanders Chill WodaSymbolSkylanders

Skylanders-chill-top630

Series 2 Chill Promo

Gatunek człowiek
Płeć Kobieta
Żywioł Woda
Debiut Skylanders: Giants
Zachowaj spokój!
Chill jest jednym ze Skylanderów Wody. Po raz pierwszy wystąpiła w grze "Skylanders: Giants". Rok później pojawiła się jako nowa figurka w "Swap Force".

WyglądEdytuj

Skylanders: GiantsEdytuj

Chill nosi srebrno-niebieską zbroję. Ma niebieskie oczy i usta. W dłoni ma dwu stronną włócznię oraz tarczę.

Skylanders: Swap ForceEdytuj

Zmienił się kształt jej hełmu oraz posiada mniej niebieskich elementów. Włócznia i tarcza są większe, a także gładsze.

BiografiaEdytuj

Chill była zaprzysiężonym, stróżem i obrońcą  Królowej Śniegu. Jako kapitan gwardii królowej, jej liczne bohaterskie czyny przyniosły jej szacunek całego lodowego królestwa. Ale kiedy armia Cyclopów zaczęła rozszerzać swoje imperium w północnych królestwach, Królowa Śniegu została wzięta do niewoli. Chill nigdy nie wybaczyła sobieże pozwoliła temu się zdarzyć. Zawstydzona i zakłopotana, opuściła Ice Brytanie i nigdy nie wróciła, dopóki mogła odzyskać jej honor. Teraz jako członek Skylanders, ona pozostaje odważna i silna, i zawsze gdy znajduje czas rusza na poszukiwania zaginionej królowej.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

  • Życie: 260 (max. 520)
  • Uzbrojenie: 24 (max. 54)
  • Szybkość: 43 (max. 91)
  • Cios Krytyczny: 10 (max. 60)
  • Siła Żywiołu: ?? (max. 50)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Chillprimarypower1 Ice Javelin Naciśnij Atak 1 by rzucić włócznią wirującego lodu.
Chillsecondarypower 2 Ice Wall Naciśnij Atak 2 by stworzyć ścianę lodu. Może ona służyć do ataku jak i do obrony.
Chillbasicupgrade3 The Great Wall Przytrzymaj Atak 2 by zwiększyć długość trwania ściany lodu.
Chillbasicupgrade4 Glacial Bash Naciśnij Atak 3 by uderzyć wrogów i stworzyć bloki lodu z tarczy.
Chillbasicupgrade5 Imperial Armor Nowy pancerz zapewnia zwiększoną obronę.
Chillbasicupgrade6 Cold Front Przytrzymaj Atak 3 by urzyć tarczy do blokowania ataków wrogów.
Chillpath1upgrade7 Brrrr Blade Nowa lodowa włócznia zadaje zwiększone obrażenia
Chillpath1upgrade8 Shatterspear Włócznia po przejściu przez lodową ścianę rozdziela się
Chillpath1upgrade9 Triple Javelins Rzuć trzy lodowe włócznie równocześnie.
Brak Zdjęcia Ice Breaker Ściana lodu wybucha po uderzeniu włócznią lub przez wroga.
Brak Zdjęcia On the Rocks Eksplodujące bloki lodu zamrażają wrogów na kostki lodu.
Brak Zdjęcia Better Bash Lodowy Bash atakuje wielu wrogów oraz bloki lodu na większym obszarze.

UmiejętnościEdytuj

Chill walczy za pomocą włóczni. Jak samo jej imię wskazuje może zamrażać. Jej specjalną umiejętnością jest możliwość wezwania narwala.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki