FANDOM

NieumarłySymbolSkylanders.png Chop Chop NieumarłySymbolSkylanders.png

Chopchop1.jpg

Chopchop2.jpg

Chopchop3.png

Gatunek Akeyan
Płeć Mężczyzna
Żywioł Nieumarły
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure

Chop Chop jest jednym z nieumarłych Skylanderów.

WyglądEdytuj

Skylanders: Spyro's AdventureEdytuj

Jest to szkielet z niebieskimi butami, napierśnikiem i hełmem oraz rękawicami. Ma on żółte, owalowe oczy oraz żółte okrągłe usta. Na czole ma on żółte koło. W ręce trzyma on srebrny miecz a w drugiej trzyma on niebieską tarczę.

Skylanders: GiantsEdytuj

Jego miecz jest teraz większy i na jego tarczy są kolce. Jego tarcza ma teraz inny kształt.

Skylanders: SWAP ForceEdytuj

Chop Chop trzyma teraz dwa miecze z czachami na dole. Na jego ramieniach są teraz kolce.

BiografiaEdytuj

Chop Chop był niegdyś wojownikiem należących do starożytnej rasy istot Arkeyan. Jak wiele Arkeyanów, został on stworzony hybrydą elementów - w jego przypadku, nieumarłych magii i technologii . Chop Chop był nieustępliwym, wysoko wykwalifikowanych żołnierzem, który dzierży miecz i tarczę wykonaną z niezniszczalnego metalu. Zniknął dawno temu, w poszukiwaniu swoich twórców. Ostatecznie, został znaleziony przez Eona i zatrudniony jako Skylander.

UmiejętnościEdytuj

Posługuje on swojego miecza do walki z przeciwnikami. Potrafi on się bronić tarczą oraz ją atakować. Jest on wstanie uderzyć mieczem w ziemię że potężne kwiaty zaczynają rosnąć i ranić przeciwnika.

Zobacz TakżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki