Fandom

Skylanders Wiki

Chopper

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
TechnologiaSymbolSkylanders.png Chopper TechnologiaSymbolSkylanders.png
Chopper.jpg
Gatunek T-Rex
Płeć Mężczyzna
Żywioł Technologia
Głos Nieznany
Chopper jest jednym ze Skylanderów Technologii.

WyglądEdytuj

Jest to mały dinozaur, który ciągle wystawia język. Trzyma on helikopterka z rakietami którego nosi na plecach. Nosi metalowe buty.

BiografiaEdytuj

Dorastając, Chopper był znacznie mniejszy od swoich krewnych. Jednak nie przeszkadzało mu to z powodu jego wielkich pomysłów. Przed corocznym konkursem, Chopper spędził tydzień na budowaniu swojego Żyro-Dino-Exo-Stroju. Kiedy rozpoczął się turniej, wypalił swoje pociski i niszczył wszystko na swojej drodze. Chopper był na skraju zwycięstwa kiedy to nagle w okolicy wybuchł wulkan, zalewając wioski lawą. Widząc że mieszkańcy jego wioski są w pułapce, Chopper szybko zaczął działać i przetransportował wszystkich w bezpieczne miejsce. Za bohaterskie wykorzystanie głowy, Chopper stał się Skylanderem!

Rozwój postaciEdytuj

Chopper zaczął się gdy Nat Loh, zapytał I-Weia Hunag o wykonianie T-Rexa Technologii z zamontowanymi pistoletami. Jako wielki fan dinozaurów, I-Wei był w miłości z ideą T-Rexa w Skylands, ale nie udało się ustalić jak zrobić pracę dinoizaura Giganta. Ponieważ T-Rexy są większe w poziome niż w pionie, nie będzie łatwo zmieścić go na portalu z innymi zabawkami. Zespół projektowy miał problemy próbując dopasować Choppera w opakowanie blistra. Tworzyli inne pomysły giganta technologii. Ostatecznie skończyło się to na Bouncerze.

Podczas tworzenia gry Trap Team, I-Wei postanowił stworzyć Skylandera T-Rexa jednak zamontowane działko nie spisało się. I-Wei wpadł na kilka pomysłów broni i umiejętności. W końcu powstała ostateczna forma Choppera którą jest dinozaur z helikopterem, mechanicznymi nogami i pociskami rakietowymi.

UmiejętnościEdytuj

Dzięki helikopterze na plecach potrafi latać i strzelać rakietami. Jego główną umiejętnością jest zianiem ogniem.

Zobacz takżeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyny dinozaur, który nie jest żywiołu ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki