FANDOM

NieumarłySymbolSkylanders Cynder NieumarłySymbolSkylanders

Cynder

Series 2 Cynder Promo

Phantomcynderart

Gatunek Smok
Swap Zone Brak
Płeć Kobieta
Żywioł Nieumarły
Głos <slammUSA: Tobie LaSalandra (2012)
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Wolt i Błyskawica!
Cynder jest jednym ze Skylanderów Nieumarłego Żywiołu.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Cynder jest fioletowym smokiem. Ma metalowe pazury, koniec ogona i skrzydeł. Ma na górnej części głowy dwa metalowe rogi i dwa po bokach. Jej skrzydła i brzuch są różowe. Posiada ona różowy znak na czole. Nosi ona metalowe, kolczaste bransoletki.

GiantsEdytuj

Zamiast kolców na czubkach skrzydeł są one po środku. Jej rogi nie wyrastają teraz z przodu głowy, ale od tyłu. Jej brzuch jest czerwony i jej znak się zmienił.

SWAP ForceEdytuj

Jej skrzydła są teraz różowo-fioletowe i są na ich błyskawice. Wszystkie rogi wystają teraz z boków głowy.

BiografiaEdytuj

Pomimo tego że była tylko jajkiem, Cynder została skradziona przez popleczników złego smoka imieniem Malefor i użyta na jego licytacji. Przez wiele lat, siała ona strach w całym kraju, dopóki nie została pokonana przez smoka Spyro i uwolniona od uścisku Malefora. Ale ciemne moce nadal przepływają przez nią i mimo jej pragnienia, aby naprawić jej przeszłości, większość Skylanderów stara się zachować bezpieczną odległość ... tak na wszelki wypadek.

UmiejętnościEdytuj

W przeciwieństwie do innych smoków Cynder potrafi strzelać błyskawicami. Może też bardzo szybko latać.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawde pochodzi z gry ,,The Spyro" była tam kompanką głównego bohatera o którym jest właśnie mowa w tytule gry

Zobacz teżEdytuj