FANDOM

ZiemiaSymbolSkylanders.png Dino-Rang ZiemiaSymbolSkylanders.png
Dino-Rang.jpg
Gatunek Dinozaur
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Spyro's Adventure
Bumerang albo życie!

Dino-Rang  jest jednym ze Skylanderów pojawiających się w grze Skylanders: Spyro's Adventure. Jest on żywiołu ziemi.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Jest on ciemno zielonym dinozaurem. Ma on na głowie, plecach i ogonie czerwone kolce. Jego oczy są koloru czerwonego. Nosi brązowe nadgarstki i zbroję.

Eons EliteEdytuj

Wygląd nie zmienia się szczególnie poza dłuższym ogonem, inną pozycją oraz lepszymi detalami. Zamiast podstawowych kamiennych boomerangów posiada Boomerangi ze skały wulkanicznej.

BiografiaEdytuj

Przez lata, Dino-Rang, szkolił się w użyciu plemiennej broni, kamiennego bumeranga. Jego krajanie byli wykwalifikowani łowcami w świecie mieszczącym się z dala od królestwa Skylands. Nagle, którejś nocy, otworzył się pod nim portal i nie wiadomo jak i dlaczego przeniósł go do świata Skylands, który od tej pory był jego nowym domem. Ostatecznie stał się Skylanderem, teraz walczy w imię Dino-sprawiedliwości, jednocześnie wierząc, że legenda o dwóch bliźniaczych diamentowych bumerangach jest wskazówką do poznania jego przeznaczenia.

UmiejętnościEdytuj

Pierwszą umiejętnością jest żucanie Boomerangami. Po pewnym ulepszeniu po przytrzymaniu przycisku da się nimi sterować. Po wybraniu ścieżki mocy powiązanej z Boomerangami (najlepszej) Boomerangi są w stanie się odbijać od przedmiotów, ścian oraz Przeciwników. Obrażenia zadawane tym atakiem są przyzwoite.

Drugim atakiem jest krótko utrzymująca się tarcza z boomerangów. Wygląda to tak że Dino-Rang rzuca Boomerangami za siebie te zaś krążą wokół bohatera wymijając się nawzajem. Po ulepszeniach są w stanie odbijać większość wrogich pocisków oraz tarcza może się utrzymywać dłużej. Obrażenia zadawane od tarczy są wysokie.

Trzecim atakiem jest zostawienie skalnych pułapek w postaci dwóch dołków z których wyskakują skalne pięści zadające poważne obrażenia gdy tylko przeciwnik na nie wejdzie. Po wybraniu ścieżki powiązanej ze skalnymi pułapkami możemy podnieść ilość pułapek do czterech. Dostajemy również nową zbroję z kolcami. (Mimo fajnie wyglądającej zbroi bardziej opłaca się wybrać ścieżkę z Boomerangami.)

Klejnot Duszy daje możliwość łapania monet oraz jedzenia na boomerang który do nas wraca ze złapaną zdobyczą. Można to wykorzystać w sprytny sposób w pierwszej grze w rozdziale 22 "Kryjówka Kaosa".

Zobacz takżeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Mówi Australijskim akcentem.
  • Jego imię jest mieszanką słów dinozaur i bumerang.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki