FANDOM

WodaSymbolSkylanders.png Echo WodaSymbolSkylanders.png
Echo Water.png
Gatunek Wodny Smok
Swap Zone Brak
Płeć Kobieta
Żywioł Woda
Zróbmy trochę hałasu!
 Echo jest jednym ze Skylanderów Wody.

WyglądEdytuj

Echo to błękitny smok o dużej płetwie grzbietowej oraz mniejszej na głowie. Ma żółte oczy z czarnymi źrenicami, czarną obrożę ze srebrnymi kolcami oraz takie same bransolety. Jej uszy wyglądają jak zielone muszle.

BiografiaEdytuj

Echo mieszkała w podwodnym królestwie, które zostało zbudowane wokół ogromnej ostrygi, a na jego środku była Perła Mądrości. Codziennie wodne smoki z całego królestwa przybywały by zadać pytanie perle. Ponieważ był to święty rytuał, kto mieszkał w pobliżu perły musiał mówić tylko szeptem. To było wyzwanie dla Echo, która mieszkała tuż obok niej. Miała dar - i był głośny - i często wprowadzał ją w kłopoty. Pewnego dnia gang koników morskich, znanych jako Aqua Jocks przyjechał do miasta i chciał mieć perłę tylko dla siebie. Utworzyli nierozerwalne bańki wokół niej i zaczeli przeciągać je ogromnymi łańcuchami. Smoki wodne będące w pobliżu, były cicho, tak długo, nie były w stanie nawet zadzwonić po pomoc. Wtedy pojawiła się Echo - i jej najgłośniejszy sonar wybuchu, ona rozbiła bańki i wypędziła gang z królestwa! Jej heroiczne działania zwróciły uwagę Gilla Grunta, który zatrudnił ją jako Skylandera. Teraz Echo używa swego sonaru przeciw złu wśród Skylands!

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 270 (max. 540)
  • Uzbrojenie: 42 (max. 72)
  • Szybkość: 50 (max. 98)
  • Cios Krytyczny: 20 (max. 70)
  • Siła Żywiołu: 46 (max. 96)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia.png Siren Scream Naciśnij Atak 1 by Siren Scream, zniszczył wrogów
Brak Zdjęcia.png Bubble Bombs Naciśnij Atak 2 by stworzyć eksplodujące bańki i użyć ich w walce.
Brak Zdjęcia.png Sonic Slam Naciśnij Atak 3 by utworzyć falę dźwiękową, niszczącą wrogów na ziemi.
Brak Zdjęcia.png Pitch Control Przytrzymaj Siren Scream dłużej, a atak ten stanie się silniejszy.
Brak Zdjęcia.png 4-Beat Użyj 4 Bubble Bombs równocześnie, by zadać dodatkowe obrażenia.
Brak Zdjęcia.png Subsonic Sonic Slam tworzy opóźniony szok, który zadaje dodatkowe obrażenia.
Brak Zdjęcia.png Bubble Shield Przytrzymaj Atak 2 by stworzyć chroniącą cię bańkę, która pochłania obrażenia aż zniknie.
Brak Zdjęcia.png Power Pop Wszystkie Bubble Bombs zadają maksymalne obrażenia w zwiększonym zakresie.
Brak Zdjęcia.png Burst My Bubble Podczas gdy jest używana Bubble Shield, naciśnij Atak 3 by osłona eksplodowała uszkadzając znajdujących się w pobliżu wrogów.
Brak Zdjęcia.png Ultimate Pitch Control Przytrzymaj Atak 1 by użyć niekończącego Siren Scream.
Brak Zdjęcia.png Scream Out Szybko naciśnij Atak 1 ponownie po Siren Scream by stworzyć potężny atak krzykiem.
Brak Zdjęcia.png Ultrasound Przytrzymaj Atak 3 by naładować Sonic Slam i uwolnić inny, potężniejszy wybuch.

UmiejętnościEdytuj

Echo może używać potężne ataki soniczne oraz tworzyć tarcze.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki