Fandom

Skylanders Wiki

Fist Bump

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Fist Bump ZiemiaSymbolSkylanders.png
Fist Bump.jpg
Gatunek Kamienna Panda
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Głos Nieznany
Knock, knock... Za póno!
Fist Bump jest Kamienną pandą a zarazem Skylanderem Ziemi.

WyglądEdytuj

Fist Bump jest wysoką czarną pandą. Jest cały skamieniały i ma młoty zamiast rąk. Jego oczy są czarne.

BiografiaEdytuj

Fist Bump już od dawna był obrońcą spania ze stacjonarnego lasu bambusów, ale obudził się z długiego snu zimowego, gdy horda paskudnych fioletowych Greebles przybyła z gigantyczną maszyną rozbijającą skały. W sprawie budowy nowej bazy, ich maszyny dokonały spustoszeń. Niszczyły kamienie i wypuszczały dym zaśmiecając magiczne niebo. Widząc to, Fist Bump był wściekły. Wykorzystując swoje ogromne kamienne pięści, wywołał ogromne trzęsienie ziemi, które wysyłało ogromne fale uderzeniowe do obozu Greebles. zaniósł maszyny na zwykłego złomu i wysłał spanikował greebles. Akt odwagi zwrócił uwagę Terrafina, który przedstawił go Mistrzowi Eon. Teraz jako Skylander, Fist Bump czyni niszczy zło gdziekolwiek idzie!

UmiejętnościEdytuj

Fist Bump posiada potężne młoty zamiast dłoni. Potrafi on dzięki im mocno atakować przeciwników, a nawet tworzyć fale uderzeniowe.Po uderzeniu młotami o ziemię wyrastają z jej ogromne, kamienne sople.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki