Fandom

Skylanders Wiki

Fling Kong

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
PowietrzeSymbolSkylanders.png Fling Kong PowietrzeSymbolSkylanders.png
Fling Kong.png
Gatunek Małpa
Płeć Mężczyzna
Żywioł Powietrze
Głos Nick Shakoour (USA)
Małpa widzi, małpa karze
Fling Kong jest jednym ze Skylanderów Powietrza. Jest on Małpą.

WyglądEdytuj

Fling Kong jest małpą o białej sierści. Jego twarz, dłonie i stopy nie pokrywa sierść. Nosi czarną koszulkę, niebieskie spodenki i ochraniacze. Posiada niebieski hełm i małe tarczę. Ma zielone oczy.

BiografiaEdytuj

Jako królewski protektor legendarnej małpy idola Kubla-Wa, Fling Kong był przeszkolony w Monk-Ru, sztuce walki wykorzystującej moc powietrza. Był oddanym uczniem, zawsze pierwszy trafiał na treningi. Pewnego dnia, oddział cuchnących, dobrze uzbrojonych Gorilla-Goosa pojawił się, na czele z osławionym Walnego Snot. Fling Kong nie słyszał opowieści o idolu, zwłaszcza że została wykonana z litego złota. Czarne charaktery szybko przejęły kontrolę nad świątynią, która mieściła się idolem i byli o krok od jej podjęcia. Ale nagle okazało się, że śmierdzące goryle były twarzą w twarz z Fling Kongiem - który zaatakował z mocą prawdziwego mistrza Monk-Ru! Korzystanie z jego latających dywanów i potężnej tarczy wirowej. Umiejętnie pokonał Gorilla-GOOS i uratował idola. Wkrótce potem, słowo z jego działań rozprzestrzenił się do Mistrza Eon. Teraz Skylander, Fling Kong wysyła wiatr na zło we wszystkich Skylands!

UmiejętnościEdytuj

Lata on na dywanie co czyni go szybkim. Strzela potężnymi dyskami.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki