Fandom

Skylanders Wiki

Flip Wreck

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Flip Wreck WodaSymbolSkylanders.png
Flip Wreck.jpg
Gatunek Delfin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Jess Harnell
Flip Wreck jest delfinem, a zarazem jednym ze Skylanderów wody. Jest zwycięzcą konkursu Frito-Lay.

WyglądEdytuj

Flip Wreck jest delfinem o ludzkiej sylwetce. Nosi brązowy pas i srebrny pancerz. Na jego pasie widnieje biała muszla. Flip Wreck posiada drewniany miecz i ster od łodzi.

BiografiaEdytuj

Większość delfinów z Bottlenose bay spędzało dzień bawiąc się w falach. Jednak Flip Wreck był inny. Był samozwańczym obrońcą tego podmorskiego świata. Pewnego dnia, podczas zwiedzania podwodnego cmentarzyska wraków, natknął się na masowego statku lodowych wikingów, który był jeszcze w stanie nienaruszonym. Nagle ogromna załoga lodowych wikingów wybiegła i zaczęła prowadzić atak na bezbronnych delfinów. Flip Wreck szybko zbudował pancerz, tarczę, i miecz używając elementów z wraków. W pojedynkę pokonał lodowych wikingów, którzy wycofali się, aby nigdy ponownie nie być widzianymi. Za jego heroiczne działania, został mianowany Skylanderem.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 300 (max. 600)
  • Uzbrojenie: 30 (max. 60)
  • Szybkość: 60 (max. 108)
  • Cios Krytyczny: 30 (max. 80)
  • Siła Żywiołu: 39 (max. 89)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia.png Sea Saw Naciśnij Atak 1, by uderzyć mieczem.
Brak Zdjęcia.png Wheeling and Dealing Naciśnij Atak 2, by aktywować tarczę.
Brak Zdjęcia.png Wheel Shield Bash przytrzymaj Atak 2, by atakować przeciwników tarczą. Atak ten kosztuje 500 monet.
Brak Zdjęcia.png Splash Damage Przytrzymaj Atak 1, by mocniej atakować przeciwników. Atak ten kosztuje 700 monet
Brak Zdjęcia.png Super Sea Saw Atak mieczem zadaje więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 900 monet.
Brak Zdjęcia.png Shield Mode Przytrzymaj atak 3, by wejść w tryb ochrony. Atak ten kosztuje 1200 monet.
Brak Zdjęcia.png Fish?!? Naciśnij atak 3, by strzelić rybami w przeciwników. Atak ten kosztuje 1700 monet.
Brak Zdjęcia.png Homing Fish Naciśnij atak 3, by wypuścić ryby w stronę wroga. Atak ten kosztuje 2200 monet.
Brak Zdjęcia.png Endless Fish Przytrzymaj atak 3, by strzelać większą ilością ryb. Atak ten kosztuje 3000 monet.
Brak Zdjęcia.png Sword Swells Naciśnij atak 1 trzy razy by stworzyć wir wodny . Atak ten kosztuje 1700 monet.
Brak Zdjęcia.png Sea Saw Combos Naciśnij atak 1 dwa razy i przytrzymaj atak 2, by zmienić się w tornado.
Naciśnij atak 1 dwa razy i przytrzymaj atak 3 dla nowego combo. Ataki te kosztują 2200 monet.
Brak Zdjęcia.png Blowhole Blaster Atak Splash Damage zadaję więcej obrażeń. Atak ten kosztuję 3000 monet.
Brak Zdjęcia.png Sea Slammer Kliknij atak 1 trzy razy, by uderzyć w ziemię, tworząc falę uderzeniową. By odblokować ten atak, należy znaleźć Soul Gem w Mystic Mill, po czym kupić go za 4000 monet.

UmiejętnościEdytuj

Flip Wreck używa swojego mieczu i tarczy do walki. Potrafi tworzyć wir i strzelać rybami. Jego tarcza służy także do obrony.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki