Fandom

Skylanders Wiki

Food Fight

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
ŻycieSymbolSkylanders.png Food fight ŻycieSymbolSkylanders.png
FoodFight.jpeg
Gatunek Karczoch
Płeć Mężczyzna
Żywioł Życie
Głos Nieznany
Food Fight jest jednym ze Skylanderów Żywiołu Życia. Razem z Snap Shotem jest dostępny w starterpaku Skylanders: Trap Team.

WyglądEdytuj

Jest on małym karczochem trzymającym w prawej ręce duży, srebrny pistolet w którym są pomidory. W lewej ręce trzyma pomidora. Ma niebieskie oczy.

Rozwój postaciEdytuj

Food Figh jak większość Skylanderów powstał jako przypadkowya gryzmoła. Reżyser, I-Wei Huang, starał się wymyślić małego stwora na bazie roślin. Prototyp Food Fighta wyglądał bardzo słodko. Był jednak pozbawiony sensu "bohatera" i nie wyglądał on na dobrego w walce. I-Wei następnie skupił się bardziej na postaci. Jednym z aspektów było to że w Food Fightie naprawdę lubi dotykowe bity na głowie. "Chcąc wymyśleć obiekt, po prostu trzeba czuć go palcami. Chciałem, że taka będzie duża jego część, więc wymyśliłem że postać będzie karczochem".

Po podjęciu decyzji na temat karczocha, I-Wei Huang bawił się więcej proporcjami by wymyśleć różne opcje Food Fighta.Kolejnym krokiem była jego broń. Ponieważ jest uroczym mały stworkiem, I-Wei Huang chciał zrównoważyć Food Fighta nieco z chłodnymi brońmi. rysował kilka różnych rodzajów pistoletów, które strzelają różne warzywa. W końcu, zespół udał się z czymś bardzo prostym: Pomidorowy pistolet.

BiografiaEdytuj

Food Fight nie tylko bawi się swoim jedzeniem, on nim walczy! Ten mały wojownik wegetarjanin to nieudany eksperyment trolli. Gdy Trolle Rolnicy próbowali zapłodnić ich ziemie prochem, dostali więcej niż zwyczajne przekąski - dostali Food Fight! Rosnący w ziemi, prowadził Patrol w ogródku by go bronić. Później udał się do domu, bronić przed nieuczciwą armią gnomów. Jego odwaga przykuła mistrza Eona, który postanowił, żeby te warzywko było uznawane jako ceniony członek Skylanderów. 

UmiejętnościEdytuj

Używa on swojego pistoletu na pomidory do walki. Może nimi strzelać prosto w przeciwników, ale jest też w stanie wystrzelić pod siebie wielkiego pomidora i po nim chodzi dzięki czemu pomidor się turla i niszczy wszystko na swojej drodze.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki