Fandom

Skylanders Wiki

Freeze Blade

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Freeze Blade WodaSymbolSkylanders.png
Freeze Blade Promo.jpg
Gatunek Feline
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos USA: Billy West
Debiut Skylanders: Swap Force
Utrzymanie na luzie!
Freeze Blade jest SkylanderemSWAP Force z gatunku Feline . Posiada on element Wody.

WyglądEdytuj

Freeze Blade to fioletowy Feline. Nosi niebiesko-złoty strój i niebieskie gogle. Na nogach ma lodowe łyżwy, a na głowie i nadgarstkach lód.

BiografiaEdytuj

Kiedy był młody, rodzina Freeze Blade'a przeniosła się z zamrożonych pustkowi do Vesh Wielkich Jezior Lawy. Jak się okazało, była to bardzo trudna sytuacja dla Freeze Blade. Nie tylko był on jedyny ze swego gatunku, było również bardzo gorąco i nie było lodowych łyżew. Jednak z biegiem lat, dowiedział się, że aby dopasować je do innych żywiołów, jak ogień, a nawet odkrył że miał magiczną zdolność do jeżdżenia na łyżwach na każdej powierzchni ... nawet pęcherzykach lawy. Pewnego dnia, gdy ustanowił nowy rekord prędkości, natknął się na Blast Zone, który wpadł w zasadzkę przez paskudnych Spell Punks. Freeze Blade stanął w jego obronie, Blast Zone był pod wrażeniem jego umiejętności w walce, że przyprowadził go do Mistrza Eona, który zaprosił go do przyłączenia się do Skylanders.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 280 (max. 560)
  • Uzbrojenie: (max. 39)
  • Szybkość: 50 (max. 98)
  • Cios Krytyczny: (max. 58)
  • Siła Żywiołu: 25 (max. 75)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Brak Zdjęcia.png Chakram Throw Naciśnij Atak 1 by rzucić lodowy shuriken.
Brak Zdjęcia.png Frostcicle Naciśnij Atak 3 w ogień by odłamek lodu zamroził wrogów.
Brak Zdjęcia.png Icicles Shuriken zyskuje nową warstwę lodu, dzięki czemu zadaje więcej obrażeń.
Brak Zdjęcia.png Frigid Whirl Naciśnij Atak 1 by naładować shurikeny, a następnie zwolnij by rzucić.
Brak Zdjęcia.png Shaved Ice Naciśnij Atak 1 by naładować shurikeny, a następnie zwolnij by rzucić i strzelić lodem w każdym kierunku.
Brak Zdjęcia.png Whiteout Pociski lodowe z lodowego strumienia zadają zwiększone obrażenia.
Brak Zdjęcia.png Oh Snow! Przytrzymaj Atak 3 by naładować Frostcicle, zwolnij aby zamrozić cały obszar.
Brak Zdjęcia.png Ice To Meet You Frostcicle i Oh Snow! Dla większych obrażeń.
Brak Zdjęcia.png Speedy Skate Naciśnij Atak 2 by pędzić do przodu z niewielkiego dystansu, uszkadzając wrogów.
Brak Zdjęcia.png Ice Trail Łyżwy pozostawieją za sobą ślad lodu, który spowalnia wrogów.
Brak Zdjęcia.png Glacial Coat Zbroja wzrasta stając się twarda jak lodowiec.
Brak Zdjęcia.png Bladed Butterfly Przytrzymaj Atak 2 by wykonać fantazyjną sztczkę na łyżwach zadając obrażenia wszystkim wrogom będącym w pobliżu.
Brak Zdjęcia.png Flash Freeze Naciśnij Atak 2 by pędzić zostawiając na lodowym śladzie uszkodzonych wrogów.
Brak Zdjęcia.png Nice Ice Flash Freeze zadaje większe obrażenia. Paskudny przypadek palącego chłodu.
Brak Zdjęcia.png Penalty Frost Naciśnij Atak 2 by uderzać wroga, wszędzie tam gdzie na ziemi wroga spowodowany będzie zamrażający wybuch.
Brak Zdjęcia.png Iced Skates Penalty Frost zadaje większe obrażenia. Nie martw się, to nie jest typowa sportowa kara.

UmiejętnościEdytuj

Może jeździć na łyżwach na każdej powieżchni i tworzyć lodowe shurikeny.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki