FANDOM

WodaSymbolSkylanders Gill Grunt WodaSymbolSkylanders

GillGrunt1

Gillgrunt2

Gillgrunt3

S4 Gill Grunt

Deep Dive Gill Grunt

Gatunek Gillmen
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Bój się ryby!
Gill Grunt jest jednym ze Skylanderów Wody. Jest on przedstawicielem gatunku Gillmen.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on rybę, humanoida z 'irokezem' i odstającymi uszami. Ma on żółte oczy i ciemne rękawiczki. Jest on pokryty łuskami po całym ciele. Ma on harpun oraz warer jet-pack na plecach

GiantsEdytuj

Posiada teraz złoty Jet-pack i harpun, jest on jaśniejszego koloru.

SWAP ForceEdytuj

Jego harpun zostaje zastąpionyinny dużą kotwicą. Wodny Jego jet-pack wraca do pierwotnej postaci. Nazywa się teraz Anchors away Gill Grunt (czytaj: Ankors ałej Gill grant)

Trap TeamEdytuj

Nic się nie zmienił oprócz tego że nosi teraz rękawiczki i ujeżdża ogromnego wodnego Lewiatana. Nazywa się teraz Tidal Wave Gill Grunt (czytaj: Tajdal łejw Gill grant)

Super ChargersEdytuj

Teraz Gill Grunt posiada niebiesko-złotą zbroje wiele innych gadżetów i nowy Jet-pack, a także posiada trójząb.

BiografiaEdytuj

Gill Grunt miał odważną duszę, która dołączyła do wojska Gillmenów w poszukiwaniu przygód. Podczas wędrówki przez mgliste laguny w chmurach spotkał  się z uroczą syrenką. Poślubił się z nią i obiecał jej że powróci do niej po swojej trasie. Dotrzymał obietnicę i wrócił do laguny kilka lat później.  Lecz paskudna banda piratów porwała syrenkę. Załamany, Gill Grunt rozpoczął poszukiwania na całym Skylands. Niestety nie potrafił jej znaleźć. Wstąpił do Skylanderów, aby chronić innych przed takim złem, zachowując oko na piękne syrenki i piratów, którzy ją wzięli.

UmiejętnościEdytuj

Pierwsza umiejętność polega na strzelaniu harpunami. Po ulepszeniu można strzelać z nich szybciej i zwiększyć obrażenia. Po wybraniu ścieżki mocy związanej ze strzelaniem z harpunu możemy zwiększyć zadawane obrażenia, spowodować że harpuny przebijają się przez przeciwników oraz zwiększenie ilości wystrzeliwanych Harpunów naraz do 3.

Druga umiejętność polega na wystrzeliwaniu wody w stronę przeciwnika. Atak ten po ulepszeniach zadaje większe obrażenia oraz potrafi odpychać przeciwników. Ścieżka mocy powiązana z Działkiem wodnym jeszcze bardziej zwiększamy obrażenia zadawane przez wodę, mamy również nieograniczoną ilość wody. Po ostatnim ulepszeniu na tej ścieżce dostajemy możliwość wystrzeliwywania różnych zwierząt wodnych podczas strzelania wodą co jest niesamowicie niszczycielskim atakiem w pierwszych dwóch grach co czyni Gill Grunta jednym z najsilniejszych podstawowych Skylanderów.Jest to najlepsza ścieżka mocy.

Trzecia moc polega na unoszeniu się w powietrze za pomocą swojego wodnego Jet Packa co pozwala nam na szybsze przemieszczanie się po świecie. Po wybraniu ścieżki mocy związanej z działkiem wodnym mamy nieograniczoną ilość czasu unoszenia się na jet packu.

Klejnot duszy daje nam możliwość zbudowania kotwicy która zastąpi nam harpun po przytrzymaniu przycisku odpowiedzialnego za atak z harpunem po czym wystrzeliwujemy niszczycielską kotwicę we wroga co czesto się przydaje.

Wow pow (seria 2) To ulepszenie polega na wystrzelenie trzech kotwic naraz które mają też zwiększone obrażenia. Niezwykle przydatne ulepszenie. Ulepszenie dostępne tylko Dla Gill Grunta z serii drugiej.

Wow pow (Anchors away/seria 3) To ulepszenie pozwala na wystrzelenie kotwicy w górę po czym ląduje trochę dalej gdzie zaczyna się obracać i przyciągać do niej pobliskich wrogów raniąc ich. Ulepszenie dostępne tylko dla Anchors Away Gill Grunta.

Wow Pow (Tidal Wave/seria 4) Owe ulepszenie daje nam możliwość krótkiego ujeżdżania fali która ma kształt lewiatana. Atak ten jest niezwykle niszczycielski. Ulepszenie dostępne tylko dla Tidal Wave Gill Grunta.

Zobacz TakżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki