FANDOM

OgieńSymbolSkylanders.png Ka-Boom OgieńSymbolSkylanders.png
Kaboom.png
Gatunek Nieznany
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ogień
Głos Nieznany
Czas wybuchu!
Ka-Boom jest jednym z dwóch Trap Masterów żywiołu Ognia.

WyglądEdytuj

Ka-Boom jest czerwonym umięśnionym mężczyzną o długich blond włosach. Nosi ciemno-czerwoną czapkę. i brązowe spodnie. Trzyma ogromną broń.

BiografiaEdytuj

Ka-Boom pochodzi z starożytnej wulkanicznej wyspy znanej jako amunicja Forge, gdzie on i jego ludzie spreparowali maszyny, które zostały użyte w całych Skylands. Ale bezlitosny kapitan Ironbeard chciał mieć kuźnię dla siebie, by mógł zbudować niepowstrzymaną pirata armada. Floty statków pirackich się zbliżały, Ka-Boom wziął się do pracy, tworząc największą, niezapomnianą piracką broń. Kiedy Ironbeard przybył z najeźdźcami, Ka-Boom spotkał ich na skraju portu z jego opuszczoną armatą, wciąż tlący red hot z konieczności po prostu przyjść z ognia. Jeden po drugim, zatopił statki, aż w końcu kapitan Ironbeard się wycofał. Teraz jako ceniony członek Zespołu Skylanderów, Ka-Boom używa Red Hot Traptanium Cannon blast zła w broadsides!

UmiejętnościEdytuj

Używa on swojej potężnej Traptanium-owej broni w walce ze złem. Jego broń strzela ogniem pod zwyczajną postacią i pod postacią potężnych kul.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki