Fandom

Skylanders Wiki

Krypt King

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
NieumarłySymbolSkylanders.png Krypt King NieumarłySymbolSkylanders.png
KryptKing.jpg
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Nieumarły
Głos Nieznany
Mam tutaj na skraju!
Krypt King jest jednym z dwóch Trap Masterów Nieumarłego Żywiołu.

WyglądEdytuj

Jest to biała, wysoka postać w czarno-złotej zbroi. Posiada duży hełm, z trzema czerwonymi kulkami. Po środku jego hełmu jest złota strzała. Trzyma on długi, czarny miecz.

Rozwój postaciEdytuj

Krypt King początkowo był Nieumarłym Gigantem. Podczas procesu. I-Wei Huang zastanawiał się, co oznacza być gigantem i co powinien czuć się jako olbrzym, I-Wei Huang wziął Chop Chopa i zrobił jego ultra wersję o nazwie "Tatuś Chop Chopa". W końcu zespół nie użył Krypt Kinga jako Nieumarłego giganta. Eye Brawl przejął tę rolę. I-Wei postanowił przenieść Krypt Kinga do Trap Masterów. Przeszedł pewne zmiany w kolorze i proporcjach, ale w dużej mierze zachowywał projekt i czuł Krypt Kinga. Ostatecznie stał się Trap Masterem , I-Wei był bardzo zadowolony z tej decyzji.

BiografiaEdytuj

Idealne połączenie magii i miecza, Krypt King wędrował po Skylands latami jako bezcielesny duch rycerza, aż znalazł głąb starożytny skarbiec broni Arkeyanów. Znalazł ogromny, potężny pancerz, duch postanowił go przygarnąć. Niestety, ten wywołał długo nieużywany system automatycznej obrony. Alarmy nagle zaczęły wydawać dźwięk a masywna zamknięta komora się otworzyła, odsłaniając ogromną armię maszyn wojennych. Krypt King rzucił się w kierunku armii, wymachując nowo znalezionym olbrzymim mieczem. Każda maszyna została całkowicie zniszczona. Zdając sobie sprawę z siły którą władał mógł służyć szerszemu celowi, Krypt King odszukał Skylanderów i został członkiem Zespołu z, gdzie teraz wykorzystuje swoje ogromne ostrze Traptanium niszcząc zło!

UmiejętnościEdytuj

Posiada on potężny miecz odbierający wiele obrażeń przeciwnikom. Jako duch ma zdolność ruszania mieczem nie dotykaąc go.

Zobacz więcejEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki