FANDOM

PowietrzeSymbolSkylanders Lightining Rod PowietrzeSymbolSkylanders

290px-LightningRod 01

Lightningrodgiants

Gatunek Storm Giant
Płeć Mężczyzna
Żywioł Powietrze
Głos Alex Ness (USA)
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Jedno uderzenie i po tobie!

Lightning Rod jest jednym ze skylanderów powietrza.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Lighting Rod wygląda jak niebieski, umięśniony człowiek unoszący się na chmurze. Ma niebieską skórę, brązowe, dułgie włosy i brodę oraz złote bransolety na rękach. W ręce trzyma błyskawicę.

GiantsEdytuj

Mało się zmienił. Trzyma on teraz dwie błyskawice i na jego bransoletach są teraz kolce.

BiografiaEdytuj

Lighting Rod mieszkał kiedyś w majestatycznym Królestwie Chmur, gdzie jego niezliczone chwalebne czyny w połaczeniu ze zwycięskim uśmiechem, atletyczną budową ciała i elektryzującym umysłem uczyniło go najbardziej znanym skylanderem w królestwie. Był prawdziwą sławą, a sale pałacowe były pełne rzeźb bohatera. Jednak wszystkie pochwały i podziw nie potrafił zaspokoić Lighting Rod'a, który pragnął czegoś więcej. Traf chciał, że spotkał młodego smoka o imieniu Spyro, który powiedział mu o odległych miejscach i niebezpiecznych przygodach. Rod był oczarowany i wyruszył ze Spyro by przyłączyć się do Skylanderów.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 290 (max. 580)
  • Uzbrojenie: 18 (max. 48)
  • Szybkość: 43 (max. 91)
  • Cios Krytyczny: 30 (max. 98)
  • Siła Żywiołu: 46 (max. 96)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Lightning Rodprimarypower Lightning Bolt Naciśnij Atak 1, by strzelić Gwiazdami piorunem we wroga.
Lightning Rodsecondarypower Grand Lightning Summoning Naciśnij Atak 2, by przywołać z nieba wielki piorun. Można nim sterować.
Lightning Rodbasicupgrade1 Lightning Lancer Atak 1 zadaje więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 500 monet.
Lightning Rodbasicupgrade2 Thunderation Atak 2 zadaje więcej obrażeń i dłużej działa. Atak ten kosztuje 700 monet.
Lightning Rodbasicupgrade3 Zapper Field Naciśnij atak 3, aby stworzyć wokół siebie elektryczne pole, odpychające przeciwników. Atak ten kosztuje 900 monet.
Lightning Rodbasicupgrade4 Lightning Harpoon Pioruny dłużej atakują przeciwników. Atak ten kosztuje 1200 monet.
Lightning Rodpath1upgrade1 Faster Caster Atak 3 staję się szybszy. Atak ten kosztuje 1700 monet.
Lightning Rodpath1upgrade2 Lightning Avatar Najlepszy Summon Power Attack na świecie! Atak ten kosztuje 3000 monet.
Lightning Rodpath1upgrade3 Star Defense Trzymaj Atak 1, by stworzyć więcej Gwiazd z Traptanium do obrony.
Lightning Rodpath2upgrade1 Cloud Zapper Satelite Ochraniająca chmura lata za tobą i atakuje przeciwników. Atak ten kosztuje 1700 monet.
Lightning Rodpath2upgrade2 Zappier Sats Ochraniająca chmura zadaje więcej obrażeń. Atak ten kosztuje 2200 monet.
Lightning Rodpath2upgrade3 Zapper Satelite Defense Dołącza 3 chmura. Atak ten kosztuje 3000 monet.
Lightning Rodsoulgempower Zapper Field Deluxe Zapper Field i chmury zadają więcej obrażeń. Atak ten odblokowuję się po znalezieniu Soulgemu w Stonetown. Poten można go kupić za 4000 monet.
Lightning Rodwowpowpower Big Bolt Przytrzymaj Atak 1 by strzelić ogromnym piorunem. Atak ten kosztuje 5000 monet.

UmiejętnościEdytuj

Potrafi on latać oraz strzelać błyskawicami z rąk. Jest on wstanie "przywołać" błyskawice z nieba która atakuje przeciwnika. Jeśli atakują go wrogowie jest on wstanie stworzyć wokuł siebie elektryczną fale uderzeniową która odbiera im obrażenia.

CiekawostkiEdytuj

  • Został on stworzony na wizerunek Zeusa z greckiej mitologii.
  • On,Warnado, Jet-Vac, Boom Jet i Fling Kong  są jedynymi skylanderami żywiołu powietrza niepotrzebującymi skrzydeł do latania.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki