Fandom

Skylanders Wiki

Lob-Star

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Lob Star WodaSymbolSkylanders.png
Lob-Star Promo.jpg
Gatunek Nieznany
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Nieznany
Jasne gwiazdy, Gwiazdy walczcie!
 Lob Star jest jednym z dwóch Trap Masterów żywiołu wody.

WyglądEdytuj

Lob Star to ciemnoniebieska rozgwiazda z czerwonymi elementami. Ma dwie niebieskie gwiazdy.

BiografiaEdytuj

Pochodzący z głębin podwodnego królestwa Star City, Lob-Star był szefem kuchni w jego własnej restauracji pięciogwiazdkowej, często gotował dla samego króla ryb. Jednak niewielu wiedziało, że Lob-Star potajemnie trenuje w tajemniczej sztuce walki znanej tylko kilku skorupiaków. Na chwilę, Lob-Star był w stanie utrzymać pokój, a jednocześnie zachowując swoją ukrytą tożsamość. Ale kiedy gigant Lewiatan zagroził pochłonięciem gości Lob-Star uprzedził samego króla ryb, że nie ma wyboru, by ruszyć do działania. Używając każdego triku jakiego tajemnicze szkolenie nauczyło go, Lob-Star pokonał Lewiatana i zawiózł go z Star City. Ryzykując wszystko, Lob-Star został zwerbowany przez Mistrza Eona i dołączyć do Skylanders. Teraz, w zespole Trap Team, on używa swoich potężnych Gwiazd z Traptanium rzucając w każdego, kto zagraża Skylands!

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 240 (max. 480)
  • Uzbrojenie: 30 (max. 60)
  • Szybkość: 60 (max. 108)
  • Cios Krytyczny: 40 (max. 90)
  • Siła Żywiołu: 46 (max. 96)

AtakiEdytuj

Grafika Nazwa ataku Opis
Lob-Starprimarypower.png Starshooter Naciśnij Atak 1, by strzelić Gwiazdami z Traptanium. Strzały są szybkie i parzące.
Lob-Starsecondarypower.png Boiling Temper Naciśnij Atak 2, by wypuścić parzącą parę. Przytrzymaj Atak 2 a Lob Star, będzie wrzał z wściekłości, zwiększając siłę i szybkość.
Lob-Starbasicupgrade1.png Lob-Star Roll Naciśnij Atak 3, by pędzić i unikać ataków. Pędzi szybciej i dalej, gdy wrze.
Lob-Starbasicupgrade2.png Sharp Shot Nowe Gwiazdy z Traptanium zadają więcej obrażeń.
Lob-Starbasicupgrade3.png Boiling Over Uwalnia parę w czasie wrzenia, by odeprzeć wroga. Naciśnij Atak 2, by wypuszczać więcej pary.
Lob-Starbasicupgrade4.png Lob-Star Express Lob-Star Roll jest szybszy i powala wrogów. Jeśli wrze wypuszcza opóźniony wybuch pary.
Brak Zdjęcia.png Super Stars Kiedy wrze, Gwiazdy z Traptanium zadają większe obrażenia i przecinają wrogów.
Brak Zdjęcia.png Twice the Star Power Trzymaj Atak 1 poczym puść, aby wystrzelić 2 Gwiazdy z Traptanium na raz.
Brak Zdjęcia.png Star Defense Trzymaj Atak 1, by stworzyć więcej Gwiazd z Traptanium do obrony.
Lob-Starpath2upgrade1.png Getting Steamed Po trafieniu przez wrogów, automatycznie uwalnia parę by zadać im obrażenia.
Lob-Starpath2upgrade2.png Self E-Steam Wszystkie umiejętności parowe są silniejsze i zużywają mniej energii wrzenia.
Brak Zdjęcia.png Full Steamed Ahead Zostawia za sobą ślad pary uszkadzający wrogów

Umiejętności Edytuj

Używa on swoich gwiazd do walki. Rzuca nimi zadając wiele obrażeń przeciwnikom.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki