FANDOM

MagiaSymbolSkylanders.png Pop Fizz MagiaSymbolSkylanders.png

PopFizz.jpg

PopFizz2.jpg

PopFizz3.png

Big Bubble Pop Fizz Promo.jpg

Gatunek Gremlin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Magia
Głos USA: Bobcat Goldthwait
Debiut Skylanders:Giants
Ruch mikstury!

Pop Fizz jest jednym ze Skylanderów Magii.

WyglądEdytuj

GiantsEdytuj

Jest on niskim, niebieskim Gremlinem noszącym plecak z eliksirami. W ręce trzyma eliksir. Ma on białe, ostre pazury. Nie ma on szyi ani tułowia. Jego nogi tak jak by rosną z jego głowy.

SWAP ForceEdytuj

W grze się nie zmienił. Jego figurka stoi poza tym na wielkim, fioletowym eliksirze.

Trap TeamEdytuj

W grze wygląda identycznie jak w poprzednich seriach. Jego figurka jest teraz jego diabelską formą.

UmiejętnościEdytuj

Pop Fizz posiada różne rodzaje eliksirów robiących różne rzeczy. Gdy pije eliksir staje się wielki i silniejszy. W tedy zależnie od eliksiru który wypił ma inną umiejętność.

BiografiaEdytuj

Nikt nie jest pewien, kim był Pop Fizz zanim stał się alchemikiem. Po wielu latach eksperymentów z magicznymi eliksirami, jego wygląd zmienił się dość znacznie. W rzeczywistości, nikt nawet nie wie jaki jest jego pierwotny kolor. Powszechnie wiadomo, że jest trochę szalony, jego eksperymenty są nieprzemyślane, a ich przyczyną są wypadki zbyt liczne, by je policzyć. Zrozumiałe, że miał trudności ze znalezieniem partnerów w laboratorium, a nawet kogoś kto chce być blisko niego. W nadziei że uczyni się bardziej atrakcyjnym dla innych, próbował stworzyć najbardziej skuteczny urok eliksiru kiedykolwiek - ale stał się wielki i dziki.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwotnie nazywał się "Alchemik".

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki