Fandom

Skylanders Wiki

Pop Fizz

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
MagiaSymbolSkylanders.png Pop Fizz MagiaSymbolSkylanders.png

PopFizz.jpg

PopFizz2.jpg

PopFizz3.png

Big Bubble Pop Fizz Promo.jpg

Gatunek Gremlin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Magia
Głos USA: Bobcat Goldthwait
Debiut Skylanders:Giants
Ruch mikstury!

Pop Fizz jest jednym ze Skylanderów Magii.

WyglądEdytuj

GiantsEdytuj

Jest on niskim, niebieskim Gremlinem noszącym plecak z eliksirami. W ręce trzyma eliksir. Ma on białe, ostre pazury. Nie ma on szyi ani tułowia. Jego nogi tak jak by rosną z jego głowy.

SWAP ForceEdytuj

W grze się nie zmienił. Jego figurka stoi poza tym na wielkim, fioletowym eliksirze.

Trap TeamEdytuj

W grze wygląda identycznie jak w poprzednich seriach. Jego figurka jest teraz jego diabelską formą.

UmiejętnościEdytuj

Pop Fizz posiada różne rodzaje eliksirów robiących różne rzeczy. Gdy pije eliksir staje się wielki i silniejszy. W tedy zależnie od eliksiru który wypił ma inną umiejętność.

BiografiaEdytuj

Nikt nie jest pewien, kim był Pop Fizz zanim stał się alchemikiem. Po wielu latach eksperymentów z magicznymi eliksirami, jego wygląd zmienił się dość znacznie. W rzeczywistości, nikt nawet nie wie jaki jest jego pierwotny kolor. Powszechnie wiadomo, że jest trochę szalony, jego eksperymenty są nieprzemyślane, a ich przyczyną są wypadki zbyt liczne, by je policzyć. Zrozumiałe, że miał trudności ze znalezieniem partnerów w laboratorium, a nawet kogoś kto chce być blisko niego. W nadziei że uczyni się bardziej atrakcyjnym dla innych, próbował stworzyć najbardziej skuteczny urok eliksiru kiedykolwiek - ale stał się wielki i dziki.

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwotnie nazywał się "Alchemik".

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki