Fandom

Skylanders Wiki

Rocky Roll

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Rocky Roll ZiemiaSymbolSkylanders.png
Rocky Roll.png
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyźni
Żywioł Ziemia
Głos Nieznany/e
Rocky Roll jest drużyną składającą się z dwóch Skylanderów Ziemi: "Rocky'ego" i "Rolla".

WyglądEdytuj

Rocky jest niskim, humanoidalnym potworkiem. Jest szary. Ma jedno, duże, zielone oko. Nosi czapkę budownika. Na jego czapce jest lampka.

Roll jest ogromnym głazem. Posiada charakterystyczne rzęsy. Ma duże oczy i usta. Jest brązowy.

BiografiaEdytuj

Rocky był skalnym koparzem, który chciał coś zmienić, a Roll był głazem, który chciał zobaczyć świat. Obydwoje znali się, ponieważ gdy byli młodzi razem chodzili do szkoły górniczej. Mieli wspólny cel - wyruszyć w świętą podróż i zajrzeć do Peak, gdzie mówi się, że ujawnia się czyjeś przeznaczenie. Ale z upływem czasu, a dopiero w wiele lat później, znaleźli siebie podróżując tą samą drogą w stronę mitycznego szczytu. Połączenie, które zostało ustanowione wiele lat wcześniej przyjęło ostateczny kształt i zdali sobie sprawę, że byli przeznaczeni do podróży daleko razem - jako Rocky Roll. Po wielu przygodach razem spotkali Mistrza Eona przez przypadek, który uznał, że ich połączenie było wyjątkowe. Teraz, są niesamowitym duetem, Rocky Roll zmiażdży wszystko, co zagraża Skylands!

UmiejętnościEdytuj

Rocky stoi na Rollu, więc gdy zacznie biec Roll zaczyna się turlać niszcząc wrogów po drodze. Roll potrafi odłamać od siebie kamienie. Zmniejszy się i będą go okrążać kamienie. Rocky potrafi strzelać kamieniami.

CiekawostkiEdytuj

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki