Fandom

Skylanders Wiki

Skylanders: Giants

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Skylanders: Giants

Giantslogo.jpeg

produkcja Toys for Bob
n-Space (3ds)
Vicarious Visions (Wii U)
Wydane przez Activision
gatunek: Platformowa
wiek: ESRB: E10+
Platforma(y): Nintendo Wii
Wii U
Nintendo 3DS
Xbox 360
PlayStation 3

Jest to sequel gry Skylanders: Spyro's Adventure a zarazem druga część serii gier Skylanders.

FabułaEdytuj

Po wydarzeniach ze Spyro's Adventures na Ziemi jest sklep z zabawkami o nazwie "Toy Planet" jest zamknięty tylko na dzień. Wśród zabawek stoi zamrożona zabawka w formie Kaosa, którą odzyskano i umieszczono wewnątrz sklepu z zabawkami. Wkrótce wyłamuje się z zabawki ze względu na jego status jako Mistrz Portalu i przypomina o mistrzu Eonie i Skylanderach wygnanych na Ziemię. Kaos następnie odkrywa pięć z Skylanderów (Spyro, Stealth Elf, Gill Grunt, Eruptor i Stump Smash) zamrożonych w postaci plastikowej zabawki wewnątrz wyświetlacza, a on przechodzi do ich wyśmiewając natomiast Skylanderzy nie mogli nic zrobić. Kaos wkrótce kontaktuje się z jego lokajem, Glumshanks, który szukał wszędzie Kaosa od wygnania. Widząc w pobliżu Portal Mocy, Kaos wykorzystuje to, aby powrócić do Skylands, ignorując ostrzeżenia Glumshanksa, że Mistrzowie Portalu nie powinni korzystać z portalu na sobie.

Po przybyciu, Kaos wylądował w bardzo starej części Skylands i wybiorą ponownie Arkeyan Conquertron, szybko uczy się, że gdyby mógł nabyć coś znanego jako Iron Fist of Arkus, mógłby nie tylko reaktywować całą armię robotów Arkeyan, ale także im rozkazywać. Z tym rodzajem energii, Kaos byłby nie do powstrzymania. Pomimo jego wysiłków, przy pomocy starych i nowych przyjaciół po drodze, udaje się osiągnąć Kaosowi Iron Fist of Arkus i przekształcona w dużego robota Arkeyan, przygotowując jego podboju przez Skylands. 

Skylanderzy szybko dotarli do Kaosa na terenie miasta Arkus, tylko dlatego, że teraz Mistrz Portalu był niemożliwy do zatrzymania, chyba że Iron Fist of Arkus został usunięty z jego uścisku. Z pomocą Ermita i Machine Ghost Skylander był w stanie usunąć pięść Arkusa, przywracając Kaosa do normalnej postaci i zatrzymując go od dowodzenia jego armią Arkeyan. Arkeyan Conquertron niesie Glumshanks i Kaos z zapadającego się miasta i dla bezpieczeństwa wyspy przed wyłączeniem całkowicie. Mistrz Eon gratuluje nowemu Mistrzowi Portalu, ale sugeruje, że podróż z Skylanderami i Gigantami, dopiero się zaczyna.

RozgrywkaEdytuj

Stając się wielki!Edytuj

W tej grze oprócz normalnych figurek pojawiają się też więksi "Giganci". Są oni silniejsi i mocniejszych od zwyczajnych Skylanderów.

LightcoreEdytuj

Jak w poprzedniej części dochodzą inne wersje Skylanderów które świecą po postawieniu ich na portal mocy. Baterie nie są potrzebne!

Nowi, starzy Skylanderzy!Edytuj

Do gry dochodzą nowe wersje niektórych Skylanderów z poprzedniej gry. Są oni teraz silniejsi i mają nowe figurki.

Nie trzeba zbierać od nowa!Edytuj

Wszystkie figurki z poprzedniej gry mogą zostać używane w tej! Dalej mają swoje moce i poziom.

TowarEdytuj

Zostaje także sprzedawany towar taki jak plecaki, piórniki, torby, koszulki itp. Można kupić wiele figurek skylanderów ale także bonusowe poziomy itp.

Więcej w Fandom

Losowa wiki