FANDOM

Skylanders: SWAP Force

Swapforce.jpg

produkcja Vicarious Visions
Toys for Bob
Beenox (Wii)
n-Space (3DS)
Wydane przez Activision
data wydania październik 18, 2013
gatunek: Akcja
wiek: E+10
Platforma(y): Xbox 360
PS3
Wii
Wii U
3DS
4

Xbox One

Skylanders: SWAP Force jest trzecią częścią serii gier "Skylanders" a zarazem sequelem gry Skylanders: Giants .

FabułaEdytuj

Historia zaczyna się gdy Mistrz Eon wprowadza gracza do świata Skylands oraz jego stosowania, z Skylanderami. Mistrz odkrywa historię specjalnej grupy Skylanderów zwanych SWAP Force, którzy chronili Wyspy Cloudbreak i jego magiczny wulkan, który regeneruje magię we wszystkich Skylanderach co sto lat. Podczas epickiej walki z rójem pożerania wezwana przez Vipers ciemnej postaci, siła SWAP Force została uwolniona w erupcji wulkanu, magii, który udzielił im możliwość zamiany połowy, ale w procesie wygnał ich na Ziemię.

RozgrywkaEdytuj

Podobnie jak w poprzednich grach Skylanders: SWAP Force wykorzystuje figurki do gry. Doszły jednak nowe figurki: SWAP Force. Potrafią one wymieniać się górną oraz dolną częśćia przez co stają się silniejsze. Gra zawiera o wiele więcej możliwości od poprzednich. Skylanderzy mają na przykład możliwość skakania.

Poziom mistrza portaluEdytuj

Gracz ma możliwość zbierania gwiazdek poprzez przechodzenie bonusowych poziomów, zbieraniu skrzynek itp. Im więcej gracz zbierze gwiazdek tym wyższy jest jego "poziom mistrza portalu" dzięki czemu może kupować więcej przydatnych rzeczy takich jak czapki .

Specjalne tereny SWAP ForceEdytuj

Każdy SWAP Force ma swoją własną umiejętność - wspinaczka, latanie, teleportacja, balans lub kopanie. Podczas przechodzenia poziomu można znaleźć coś typu minigierki do którego mają dostęp tylko SWAP Force o danej mocy.

Nowe postacieEdytuj

Do gry dochodzi więcej niż 50 nowych postaci: 16 nowych skyladerów, 8 Lightcore™, 16 zmienionych skyladerów ze starych gier i wiele, wiele więcej!

WymaganiaEdytuj

Gra Skylanders: SWAP Force wymaga:

  • Minimalnie jedną figurkę
  • Portal mocy
  • Konsolę do gier
  • Grę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki