FANDOM

Skylanders: Spyro's Adventure

Spyrosadventure

produkcja Toys For Bob (Mac, PC, PS3, Wii, 360)

Vicarious Visions (3DS)
Frima Studio (WWW, iPhone, iPad)

Wydane przez Activision
Neoplay (Ameryka Południowa)

Square-Enix (Japonia)

data wydania 14 listopada 2011
gatunek: Akcja
wiek: CERO: A
ESRB: Everyone (10+)
PEGI: 7+
USK: 6
Platforma(y): Mac OS X, Microsoft Windows, Nintendo 3DS, PlayStation 3, Wii, Wii U (Japonia), Xbox 360

Skylanders: Spyro's Adventure jest komputerową grą akcji wyprodukowaną przez studio Toys For Bob i wydana przez Activision w 2011 roku. Posiada ona sequel o nazwie "Skylanders: Giants".

FabułaEdytuj

Starożytna kraina Skylands była chroniona od wielu wieków przez najpotężniejsze istoty: Skylanderów. Skylands było bezpieczne ponieważ całą krainę przed ciemnością chroniła osłona światła. Jednak pewnego dnia Kaos, zły czarnoksiężnik próbujący przejąć władzę nad tą krainą zaatakował. Skylandery co prawda pokonały jego armię ale Kaos miał jeszcze jednego asa w zanadrzu... Ten as zabił Eona mistrza portalu a tylko on mógł przenosić skylanderów między światami. Zniszczył osłonę światła a skylanderów przeniósł do zewnętrznych krain ,a ci coraz bardziej oddalając się od magii Skylands zaczęli się kurczyć i zamarzneli w twoim świecie, a Eon stał się...duchem.

RozgrywkaEdytuj

Jest to gra wykorzytująca specjalne figurki oraz tak zwany "Portal mocy". Po postawieniu figurki na portalu mocy pojawia się ona w grze i można ją zagrać.

Ataki i ulepszeniaEdytuj

Każda figurka posiada początkowo dwa ataki. Gracz musi zbierać pieniądze by kupować kolejne ataki i je ulepszać tak, by skylander stał się jak najmocniejszy. Po walce z przeciwnikami skylanderowi wzrasta level dzięki czemu ma on więcej punktów życia i dłużej potrafi przetrwać podczas walki.

ElementyEdytuj

Każdy Skylanders posiada swój własny element (woda , ogień , powietrze , życie , ziemia , technologia , nieumarły lub magia). Skylander z danym elementem potrafi wejść w odpowiadający mu bonusowy level gdzie jest silniejszy i może otworzyć skrzynię z symbolem danego elementu.

Arena Edytuj

Na arenie można zmierzyć się z inną osobą poprzez jedną konsolę (wymagane dwa kontrolery).  Do wybrania jest wiele różnych map, które można odblokować poprzez przechodzenie misji. Każdy gracz wybiera jedną figurkę którą będzie grał. Podczas gry nie da się zmienić figurek.

WymaganiaEdytuj

Wszystkie wymagane przedmioty oprócz konsoli, znajdują się w zestawie startowym.

  • Konsole do gier
  • Minimalnie jedną figurkę
  • Portal mocy
  • Grę

TowarEdytuj

Zostaje także sprzedawany towar taki jak plecaki, piórniki, torby, koszulki itp. Można kupić dokładnie 32 figurki skylanderów ale także bonusowe poziomy itp.

CiekawostkiEdytuj

  • Skylanders: Spyro's Adventure i Skylanders: Trap Team są jedynymi grami nie posiadającymi kobiet w Starter Packu.
  • Ta gra jest jedyną grą nieposiadającą Skylandera życia w starter packu.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki