Fandom

Skylanders Wiki

Skylanders: Trap Team

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Skylanders: Trap Team

Skylanderstrapteam.jpeg

produkcja Beenox (Xbox One, PS4, Wii U, 3DS)
Toys for Bob (Xbox 360, Wii, PS3)
Wydane przez Activision
data wydania październik 2, 2014 (AU)

październik 5, 2014 (NA) październik 10, 2014 (EU)

wiek: 7 + (Pegi)
Platforma(y): Xbox One
Xbox 360
PS3
PS4
Wii
Wii U
3DS

Skylanders: Trap Team jest czwartą grą z serii Skylanders, a zarazem sequelem gry Skylanders: SWAP Force.

FabułaEdytuj

Kaos wysadził w powietrze mury więzienia uwalniając najbardziej znanych czarnych charakterów w Skylands. Twoim zadaniem jest wspólnie z Skylanderami złapać ich korzystając z Traptanium , magicznego materiału, dzięki któremu można wykorzystać moc elementów. Masz zdolność do wychwytywania złoczyńców i zwrócenia ich do walki dla Ciebie! Rozpocznij ostateczną przygodę, odkrywając Skylands w poszukiwaniu zbiegłych złoczyńców!

RozgrywkaEdytuj

Nowi SkylanderzyEdytuj

Do gry dochodzi ponad 50 nowych Skylanderów. W tym lightcore i nowe wersję najbardziej lubianych Skylanderów z poprzednich gier. Do gry dochodzą specjalni Trap Masterzy zadający niezwykle dużo obrażeń i potrafiący niszczyć traptanium dzięki czemu mogą się dostać do ukrytych miejsc.

Graj wrogiem!Edytuj

Do gry dochodzą niezwykłe pułapki pozwalające na "schwytanie" uciekinierów po czym granie nimi. W każdej dowolnej chwili można się zmienić z wroga na skylandera i spowrotem. Wroga można używać tylko 30 sekund, jedak za jakiś czas z nowu będzie można nim grać. Do każdej pułapki zmieści się tylko jeden wróg i by złapać wroga potrzeba mieć pułapkę tego samego żywiołu.

Gra wymagaEdytuj

Wszystkie wymagane przedmioty oprócz konsoli, znajdują się w zestawie startowym.

  • Przynajmniej jednej figurki
  • Portalu mocy
  • Gry
  • Konsoli do gier

Więcej z Fandomu

Losowa wiki