Fandom

Skylanders Wiki

Slobber Tooth

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Slobber Tooth ZiemiaSymbolSkylanders.png
Slobbertooth.jpeg
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Skylanders: SWAP Force

Slobber Tooth jest jednym z Skylanderów ziemi. Debiutuje w grze Skylanders: SWAP Force.

WyglądEdytuj

Slobber Tooth jest zielonym gadem o srebrnej zbroi. Ma długie, krzywe zęby i zielone oczy. Posiada róg na czole.

BiografiaEdytuj

Będąc we śnie przez tysiące lat, Slobber Tooth obudził ognistym wybuchem dwie wyspy. Natychmiast poszukiwany przez Kaosa stał się jednym z jego sługusów, Slobber Tooth obiecał mu wielką moc, ale gburowaty i zawzięty wojownik zdecydował się podążać własną drogą. W tym Kaos zaatakował starożytną skamieniały ojczyznę. Musiał on wziąć udział w jego wyścigu hibernacji. Slobber Tooth walczył zębami i ogonem z Kaosem i jego sługusami, ostatecznie wygrał z nimi. Dla jego bohaterstwa, Mistrz Eon zapytał Slobber Tootha czy chciałby dołączyć do Skylanderów, gdzie mógł kontynuować obronę Skylands przeciwko złemu Kaosowi.

UmiejętnośćiEdytuj

Slobber Tooth potrafi uderzać przeciwników głową. Jest także wstanie brać wrogów do buzi po czym ich wypluwać, zadając obrażenia innym przeciwnikom. Gdy dłużej ich pożuje, nie wypluwając ich, Slobber Tooth zyska jedzenie. Wykazał się także umiejętnością uderzania ogonem o ziemię, tworząc fale uderzeniowe.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki