Fandom

Skylanders Wiki

Snap Shot

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Snap Shot WodaSymbolSkylanders.png
SnapShot.jpeg
Gatunek Crocagator
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Nieznany
Krok and roll!
Snap Shot jest jednym z dwóch Trap Masterów Żywiołu Wody, a zarazem ich przywódcą. Razem z Food Fight jest dostępny w Starter Packu Skylanders: Trap Team.

WyglądEdytuj

Przypomina on niebieskiego, humanoidalnego krokodyla. Trzyma długi, lodowy łuk. Nosi złote ochraniacze i złoto-brązowe buty. Ma żółte oczy.

BiografiaEdytuj

Snap Shot pochodzi z długiej linii Crocagatorów którzy żyli w odległych krainach, gdzie polowali na Chompy dla sportu. Po zaokrągleniu wszelkiego zła w ojczyźnie, Snap shot wybrał się w świat, aby nauczyć się nowych technik które może wykorzystać do śledzenia trudniejszych potworów. Udał się daleko, doskonaląc swoje umiejętności łucznicze z Elfami i umiejętności łowieckie z wilkami. Wkrótce był najbardziej czczonym łowcem potworów w Skylands. Była to reputacja która zwróciła uwagę Mistrza Eona. Nie minęło wiele czasu przed tym jak Snap Shot został liderem Trap Masterów, nieustraszony zespół Skylanderów opanował legendarne bronie wykonane z czystego Traptanium.

UmiejętnościEdytuj

Posiada potężny Traptaniumowy miecz zadający wiele bólu przeciwnikom. Ma on zdolność do emitowania wielkich sopli z ziemi. Jest w stanie wywołać falę uderzeniową.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki