Fandom

Skylanders Wiki

Spry

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
MagiaSymbolSkylanders.png Spry MagiaSymbolSkylanders.png
Spry.jpg
Gatunek Smok
Płeć Mężczyzna
Żywioł Magia
Spry jest mniejszą wersją Skylandera Magii, Spyro. Należy on do Mini Skylanderów.

WyglądEdytuj

Jest on małym, fioletowym smokiem z pomarańczowymi rogami, brzuchem i ogonem. Ma on duże, piwne oczy. Jego ciało jest pokryte łuskami.

BiografiaEdytuj

Chociaż Skylands jest sferą nieskończonych możliwości faktem jest że instnieje także alternatywny wymiar znany jako Skylands Miniverse. Wszystko jest tam mniejsze włącznie z Skylanderami.

Minis Skylandnderzy rozpoczęli grę w regulaminowym meczu "Sidekicks", która polegała na wspomaganie Skylanderów w wielu ekscytujących przygodach. Ostatecznie postanowili stać się pełnoprawnymi bohaterami, są przeszkoleni w Akademii Skylands i doskonalą swoje kompetencje i umiejętności, do czasu aż stali się gotowi. Teraz są gotowi bronić Skylands przed Kaosem i jego sługusami zła.

UmiejętnościEdytuj

Spry potrafi, jak można się domyślić, ziać ogniem, m.in. pod postacią jak na swój wzrost stosunkowo dużych kul ognia. Potrafi też użyć swoich rogów. Ponadto jego dodatkową zaletą jest umiejętność nurkowania w powietrzu, uderzając ostatecznie w ziemię i niszcząc przecwiników zanjdujących się w okolicy. Podczas lotu może osiągnąć dość duże prędkości.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki