FANDOM

MagiaSymbolSkylanders Spry MagiaSymbolSkylanders
Spry
Gatunek Smok
Płeć Mężczyzna
Żywioł Magia
Spry jest mniejszą wersją Skylandera Magii, Spyro. Należy on do Mini Skylanderów.

WyglądEdytuj

Jest on małym, fioletowym smokiem z pomarańczowymi rogami, brzuchem i ogonem. Ma on duże, piwne oczy. Jego ciało jest pokryte łuskami.

BiografiaEdytuj

Chociaż Skylands jest sferą nieskończonych możliwości faktem jest że instnieje także alternatywny wymiar znany jako Skylands Miniverse. Wszystko jest tam mniejsze włącznie z Skylanderami.

Minis Skylandnderzy rozpoczęli grę w regulaminowym meczu "Sidekicks", która polegała na wspomaganie Skylanderów w wielu ekscytujących przygodach. Ostatecznie postanowili stać się pełnoprawnymi bohaterami, są przeszkoleni w Akademii Skylands i doskonalą swoje kompetencje i umiejętności, do czasu aż stali się gotowi. Teraz są gotowi bronić Skylands przed Kaosem i jego sługusami zła.

UmiejętnościEdytuj

Spry posiada dokładnie takie same umiejętności jak Spyro

Pierwsza moc polega na zianiu kulami ognia. Po ulepszeniach można zwiększyć jej zasięg oraz zwiększyć liczbę wystrzeliwanych kul ognia naraz do 3. Po wybraniu ścieżki mocy związanej z kulami ognia środkowa kula wybucha, po wystrzale tworzy tarczę ognia która właściwie nic nie daje oraz można naładować atak do stworzenia jednej wielkiej i silnej kuli ognia. Jest to najlepsza ścieżka mocy.

Druga umiejętność polega na szarżowaniu we wroga z wystawionymi rogami do przodu. Po ulepszeniach można zwiększyć zasięg szarży oraz siłę. Po wybraniu ścieżki mocy związane z szarżą można zwiększyć znacząco zasięg oraz siłę szarży. Podczas szarży pojawiają się wtedy wielkie ogniste rogi.

Trzecia umiejętność polega na Lataniu. Podczas latania nieznacznie zwiększa się szybkość oraz żekomo również mamy zwiększoną obronę podczas lotu.

Klejnot duszy dodaje umiejętność do lotu. Polega na wybiciu się w górę i udeżeniu głową w ziemię. Atak niszczycielski ale i tak rzadko się przydaje.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki