FANDOM

MagiaSymbolSkylanders.png Spyro MagiaSymbolSkylanders.png

11.jpg

12.jpg

13.jpg

Płeć Mężczyzna
Żywioł Magia
Niezły czad!!

Spyro to jeden ze Skylanderów magii.

WyglądEdytuj

Spyro's adventureEdytuj

Początkowo Spyro to fioletowołuski smok. Jedynie brzuch, krótkie wyrostki na ogonie oraz czubek, a także spód skrzyeł mają barwę lśniącego złota. Z łap wyrastają ostre pazury. Posiada duże oczy o czerwonych tęczówkach.

GiantsEdytuj

Teraz Spyro sprawia wrażenie mocniejszego i większego. Głównie zmieniły się jego skrzydła, teraz znajduje się na nich zbroja, a na jej końcach znajdują się ostre,  kryształowe kolce .

Swap ForceEdytuj

Teraz jego rogi robią największe wrażenie. Są długie, płoną ogniem. Skrzydła tymczasem wróciły do swego pierwotnego stanu. Ot teraz jest nazywany Mega ram spyro.

BiografiaEdytuj

Spyro należy do rzadkiego gatunku magicznych purpurowych smoków, wywodzących się z dalekiej krainy, do której niewielu dotarło. Ma za sobą mnóstwo niesamowitych przygód i posiada ogromną, większa niż jakikolwiek inny Skylander, wiedzę na temat chronionych krain. Spyro to nieustraszony i dzielny smok o silnej woli i młodzieńczym sercu, prawdziwy bohater, który poświęcił się obronie świata przez wszelkim złem.

UmiejętnościEdytuj

Spyro potrafi, jak można się domyślić, ziać ogniem, m.in. pod postacią stosunkowo dużych kul ognia. Potrafi też użyć swoich rogów. Ponadto jego dodatkową zaletą jest umiejętność nurkowania w powietrzu, uderzając ostatecznie w ziemię i niszcząc przecwiników znajdujących się w okolicy. Podczas lotu może osiągnąć dość duże prędkości. Umie też wykonać tarczę z ognia oraz wytworzyć wokół rogów aurę.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak naprawde pochodzi z gry ,,The Spyro"
  • Został znaleziony przez Eona w upadającym liesie i jest jego (adoptowanym) synem(dowiadujemy się tego w skylanders academy odc 1)

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki