FANDOM

PowietrzeSymbolSkylanders Stormblade PowietrzeSymbolSkylanders
Stormblade
Gatunek Skowronek
Płeć Kobieta
Żywioł Powietrze
Głos Stephanie Lemelin (USA)
Debiut SuperChargers
Upierzenie Sztormu!

BiografiaEdytuj

Od chwili opuszczenia gniazda Stormblade miała zawsze przesuwaną granice, poszukując dalej niż ktokolwiek kiedykolwiek. W młodym wieku, zrobiła śmiały krok od jej domowej wyspiy i spadła po głębokim błękitnym niebe w próbie znalezienia dna Skylands - tylko do stwierdzenia, czy jest takie dno. To nie spełniało jej ciekawości, ani nie kołysało jej w przekonaniu było coś jeszcze poza granicą jej świata. Wkrótce zbudowała własny statek, Sky Slicer i poleciała do najdalszych zakądków Skylands w poszukiwaniu jej końca - ale końca nie można znaleźć. Chciała odpowiedzi i przyszła do jednej osoby, która mogłaby jej pomóc - mistrz Eon. Mistrz Portalów od razu uspokoił ten jej nienasycony głód eksploracji miejsca, które zamieszkuje Stormblade i poprosił ją, by przyłączyła się do Skylanderów na bardzo specjalną misję, która zabierze ją poprzez nieznane szczeliny pomiędzy światami!

WyglądEdytuj

Stormblade wygląda jak skowronek z metalowymi skrzydłami i hełmem.

CiekawostkiEdytuj

Stormblade pierwotnie miała być pawio-podobnym stworem z żywiołu magii, aż pewnego dnia dziewczynka, testerka, poinformował Vicarious Visions, że "pawie nie są kolorowe, w rzeczywistości są brązowe." Dalszy rozwój na projektowanie Stormblade miała jeden z jej potencjalnych koncepcji i jest bardziej podobna do kruka, przed zaprojektowaniem ją jako kierowca ptak. Inne wcześniejsze wzory są jako koncepcje ptaka z żywiołu Ciemności i Światła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki