FANDOM

ZiemiaSymbolSkylanders Terrabite ZiemiaSymbolSkylanders
Terrabite
Gatunek Ziemny Rekin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Terrabite jest mniejszą wersją Skylandera Ziemii, Terrafina a za razem jednym z Mini Skylanderów. Początkowo pomagał innym Skylanderom w walce. Teraz jest on grywalnym Skylanderem.

WyglądEdytuj

Przypomina on małego rekina który chodzi na dwóch nogach. Ma on dużą główę i duże, czarne oczy. Na plecach ma on czerwone elementy przypominające przyszcze.

BiografiaEdytuj

Chociaż Skylands jest sferą nieskończonych możliwości faktem jest że instnieje także alternatywny wymiar znany jako Skylands Miniverse. Wszystko jest tam mniejsze włącznie z Skylanderami.

Mini Skylanderzy rozpoczęli grę w regulaminowym meczu "Sidekicks", która polegała na wspomaganie Skylanderów w wielu ekscytujących przygodach. Ostatecznie postanowili stać się pełnoprawnymi bohaterami, są przeszkoleni w Akademii Skylands i doskonalą swoje kompetencje i umiejętności, do czasu aż stali się gotowi. Teraz są gotowi bronić Skylands przed Kaosem i jego sługusami zła.

UmiejętnościEdytuj

Zna on sztukę walki dzięki czemu jest bardzo dobry w walce wręcz. Jest on w stanie skoczyć na swój brzuch wytwarzając fale dźwiękowe.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki