FANDOM

ZiemiaSymbolSkylanders Terrafin ZiemiaSymbolSkylanders

Terrafin1

Terrafin2

Terrafin3

Shark Shooter Terrafin

Gatunek Ziemny Rekin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Czas karmienia!
Terrafin jest ziemnym rekinem a zarazem skylanderem debiutującym w grze Skylanders: Spyro's Adventure. Jest on żywiołu Ziemi.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Wygląda on jak czarny, humanoidalny rekin. Ma on czerwone rany na plecach. Nosi on dwie mało widoczne rękawice.

GiantsEdytuj

Wygląda on identycznie jak w poprzedniej serii lecz zamiast rękawic posiada on teraz srebrne bronie z kolcami.

SWAP ForceEdytuj

Wygląda on identycznie jak w poprzednich seriach lecz posiada on teraz złote rękawice.

BiografiaEdytuj

Terrafin pochodzi z morza ziemi, gdzie powszechnie można było pływać, kąpać się, a nawet nurkować pod ziemią. Lecz potężna eksplozja na niebie stworzyła fala uderzeniowa która zamieniła ocean ziemi w ogromną szklaną płytę, kładąc kres podatkiem Terrafin jako lokalny ratownik pozostał bezczynny, krzepki Rekin Ziemny szkolił się w dziedzinie boksu, a nie długo po tym, był lokalnym mistrzem. Wszyscy wojownicy przyszli z nim walczyć, aż naszło przypadkowe spotkanie z wielkim Mistrzel Portalu, który doprowadził go do porzucenia jego tytułu dla największego celu.

UmiejętnościEdytuj

Zna on sztukę walki dzięki czemu jest bardzo dobry w walce wręcz. Potrafi on spawnować w ziemi małe rekiny atakujące przeciwników. Jest on w stanie skoczyć na swój brzuch wytwarzając fale dźwiękowe.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki