Fandom

Skylanders Wiki

Terrafin

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Terrafin ZiemiaSymbolSkylanders.png

Terrafin1.jpeg

Terrafin2.jpeg

Terrafin3.jpeg

Shark Shooter Terrafin.jpg

Gatunek Ziemny Rekin
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Czas karmienia!
Terrafin jest ziemnym rekinem a zarazem skylanderem debiutującym w grze Skylanders: Spyro's Adventure. Jest on żywiołu Ziemi.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Wygląda on jak czarny, humanoidalny rekin. Ma on czerwone rany na plecach. Nosi on dwie mało widoczne rękawice.

GiantsEdytuj

Wygląda on identycznie jak w poprzedniej serii lecz zamiast rękawic posiada on teraz srebrne bronie z kolcami.

SWAP ForceEdytuj

Wygląda on identycznie jak w poprzednich seriach lecz posiada on teraz złote rękawice.

BiografiaEdytuj

Terrafin pochodzi z morza ziemi, gdzie powszechnie można było pływać, kąpać się, a nawet nurkować pod ziemią. Lecz potężna eksplozja na niebie stworzyła fala uderzeniowa która zamieniła ocean ziemi w ogromną szklaną płytę, kładąc kres podatkiem Terrafin jako lokalny ratownik pozostał bezczynny, krzepki Rekin Ziemny szkolił się w dziedzinie boksu, a nie długo po tym, był lokalnym mistrzem. Wszyscy wojownicy przyszli z nim walczyć, aż naszło przypadkowe spotkanie z wielkim Mistrzel Portalu, który doprowadził go do porzucenia jego tytułu dla największego celu.

UmiejętnościEdytuj

Zna on sztukę walki dzięki czemu jest bardzo dobry w walce wręcz. Potrafi on spawnować w ziemi małe rekiny atakujące przeciwników. Jest on w stanie skoczyć na swój brzuch wytwarzając fale dźwiękowe.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki