Fandom

Skylanders Wiki

Thumpback

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Thumpback WodaSymbolSkylanders.png
Thumpback.jpg
Gatunek Wieloryb
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Debiut Skylanders: Giants

Thumpback jest jednym z 8 gigantów. Jest on żywiołu wody.

WyglądEdytuj

GiantsEdytuj

Prypomina on chodzącego na dwóch nogach wieloryba. Nosi on brązowy pas z małym sterem oraz srebbrne ochraniacze na ramieniach. Po całym ciele ma on zawieszone łańcuchy na których jest przyczepiony symbol wody na plecach.

BiografiaEdytuj

Thumpback był kiedyś członkiem załogi Phantom Tide, najbardziej przerażającego pirackiego statku w całej Skylands. Ale w rzeczywistości bycie piratem nie interesowało Thumpbacka lecz skorzystał z podróży na dużym statku. Po tym wszystkim, jego prawdziwą pasją było wędkarstwo. W końcu złowił najbardziej nieuchwytne stworzenie na niebie - The Lewiatan cloud. Była naciągnięta na pokład i przeprowadziła się do horyzontu. był on całkiem szczęśliwy, bo jakiś czas później Phantom Tide i cała jego załoga zostali wygnani do piersi uchodźstwie. Thumpbacka dni piractwa się skończyły, ale jego legenda jako jeden z pierwszych Skylanders dopiero się rozpoczęła.

UmiejętnościEdytuj

Używa on swojej broni do walki z przeciwnikami. Potrafi on gryźć przeciwników oraz "wymiotować" wodą zadając im obrażenia. Jest on w stanie rzucić się na ziemie odpływając przez co staje się on szybszy i zadaje wrogom obrażenia. Potrafi on zrobić obrót dzieki czemu może zadawać obrażenia przeciwnikom w okolicy.

CiekawostkiEdytuj

  • był on bazowany na długopłetwcu
  • Jego imię jest kombinacją słów Thump (uderzenie) i Humpback (Długopłetwiec)

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki