FANDOM

OgieńSymbolSkylanders Trail Blazer OgieńSymbolSkylanders
TrailBlazer
Gatunek Jednorożec
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ogień
Głos Nieznany
Grzywne wydarzenie!
 Trail Blazer to jeden ze Skylanderów Ognia.

WyglądEdytuj

Trail blazer to czerwony jednorożec z brązowym rogiem, przypominającym pochodnię. Jego grzywa i ogon płonom, posiada brązową "zbroję".

BiografiaEdytuj

Trail Blazer był zawsze gorący hartowany, szczególnie, gdy zobaczył coś nieuczciwego. Pewnego dnia natknął się na innego jednorożca, który został uwięziony w sieci. Ale to nie był byle jednorożec. To był mityczny Unocorn - magiczna istota z Churro Horn który posypał cynamonem zaczarowanym przez Skylands. Trail Blazer uwolnił go od razu. Wkrótce potem Mroczny Czarodziej, który ustawić pułapkę wrócił i był bardzo zły, że jego nikczemny czyn został udaremniony. Ale Trail Blazer był znacznie bardziej rozgrzany - okazało się żę ostry cynamon z Churro Horn jakoś odcisnął się na nim i zmieszał się z jego żywiołem ognia. Więc dosłownie podpalony z wściekłości! Potem pobiegł przez ogniste kręgi wokół czarodziejów, zmuszając ich do ucieczki i nigdy nie wrócić. Po realizacji jego nowa wściekłość może być używana do walki ze złem wszędzie, Trail Blazer odszukał Skylanders, którzy natychmiast przyjęli go jako członka.

RozgrywkaEdytuj

StatystykiEdytuj

Są to początkowe i maksymalne statystyki tego Skylandera w grze Skylanders.

  • Życie: 270 (max. 540)
  • Uzbrojenie: 18 (max. 48)
  • Szybkość: 85 (max. 133)
  • Cios Krytyczny: 30 (max. 80)
  • Siła Żywiołu: 25 (max. 75)

AtakiEdytuj

UmiejętnościEdytuj

Trail Blazer może strzelać ogniem z rogu. Po zatym jest szybki.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki