Fandom

Skylanders Wiki

Tuff Luck

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ŻycieSymbolSkylanders.png Tuff Luck ŻycieSymbolSkylanders.png
Tuff Luck.png
Gatunek Kot
Swap Zone Brak
Płeć Kobieta
Żywioł Życie
Głos Nieznany
To twój szczęśliwy dzień!

Tuff Luck jest jednym z dwóch Trap Masterów Żywiołu Życia.

WyglądEdytuj

To pomarańczowa kocica z dwoma paskami na głowie. Ma zielone oczy, zielony strój z symbolem koniczyny i czarne spodnie. Dzierży zielone ostrza.

BiografiaEdytuj

Przez wiele lat, Tuff Luck i jej plemię strzegli Fortunę Wiosny - źródło wszelkiego szczęścia w Skylands. Choć ukryte w Kanionie Losu, które porusza się bez ostrzeżenia na pokrycie ukrytego wejścia do magicznych wód, słudzy Kaos znaleźli sprężyny i polecieli w gąbkach- cysternach do drenażu każdą kroplę szczęśliwego cieczy. Na szczęście, Tuff Luck patrolowała okolicę i natychmiast wkroczyła do działania, gdy zobaczyła, co się dzieje. Między jej niesamowitymi umiejętnościami i bezkonkurencyjnym szczęściu, ona samodzielnie pokonała sługusów. Potem napiła się z magicznych wód, tak jak w zwyczaju jej plemienia. Wyczuwając większe powołanie, Tuff Luck postanowiła opuścić swe plemie, aby dołączyć do zespołu Trap Team, gdzie może zrobić jeszcze więcej, aby pomóc w ochronie Skylands. Uzbrojona w jej Traptanium Warblades, zawsze bije kursy - i zła - na każdym kroku!

UmiejętnościEdytuj

Tuff Luck ma niespotykane szczęście. Dzięki ostrzom wykonanym z Traptanium może zadawać przeciwnikom wiele obrażeń.

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki