FANDOM

ŻycieSymbolSkylanders Tuff Luck ŻycieSymbolSkylanders
Tuff Luck
Gatunek Kot
Swap Zone Brak
Płeć Kobieta
Żywioł Życie
Głos Nieznany
To twój szczęśliwy dzień!

Tuff Luck jest jednym z dwóch Trap Masterów Żywiołu Życia.

WyglądEdytuj

To pomarańczowa kocica z dwoma paskami na głowie. Ma zielone oczy, zielony strój z symbolem koniczyny i czarne spodnie. Dzierży zielone ostrza.

BiografiaEdytuj

Przez wiele lat, Tuff Luck i jej plemię strzegli Fortunę Wiosny - źródło wszelkiego szczęścia w Skylands. Choć ukryte w Kanionie Losu, które porusza się bez ostrzeżenia na pokrycie ukrytego wejścia do magicznych wód, słudzy Kaos znaleźli sprężyny i polecieli w gąbkach- cysternach do drenażu każdą kroplę szczęśliwego cieczy. Na szczęście, Tuff Luck patrolowała okolicę i natychmiast wkroczyła do działania, gdy zobaczyła, co się dzieje. Między jej niesamowitymi umiejętnościami i bezkonkurencyjnym szczęściu, ona samodzielnie pokonała sługusów. Potem napiła się z magicznych wód, tak jak w zwyczaju jej plemienia. Wyczuwając większe powołanie, Tuff Luck postanowiła opuścić swe plemie, aby dołączyć do zespołu Trap Team, gdzie może zrobić jeszcze więcej, aby pomóc w ochronie Skylands. Uzbrojona w jej Traptanium Warblades, zawsze bije kursy - i zła - na każdym kroku!

UmiejętnościEdytuj

Tuff Luck ma niespotykane szczęście. Dzięki ostrzom wykonanym z Traptanium może zadawać przeciwnikom wiele obrażeń.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki