Fandom

Skylanders Wiki

Wallop

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
ZiemiaSymbolSkylanders.png Wallop ZiemiaSymbolSkylanders.png
Wallop.jpg
Gatunek Nieznany
Swap Zone Brak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Ziemia
Głos Nieznany
Uderzać w dom!

Wallop jest jednym z dwóch Trap Masterów Żywiołu Ziemi.

WyglądEdytuj

Wallop jest wysoką postacią o brązowym futrze. Nosi ciemno-brązową zbroję i hełm. Jego hełm est w kształcie rogów. Trzyma on dwa duże, złote młoty.

BiografiaEdytuj

Od pokoleń gatunek wallopa używając lawy z wulkanu Mount Scorch kształtują najbardziej niesamowite bronie w całych Skyland. I Wallop był najlepszym uczniem jednego z mistrzów na świecie. Korzystając z młotów w obu jego potężnych rękach, mógł nietrudnie funtować i kształtować bardzo gorącym metalem najostrzejsze miecze. Ale w dniu, mistrzowie jego rzemiosła mieli pokazać swoje siły, zacięta ognia żmija zbudziła się z głębokiego snu w brzuchu wulkanu. Ogromny wąż wybuchł dalej, atakując wioski wallopa. Ale dzielnie walczył z bestią używając jego dwóch potężnych młotów. Wallop był w stanie obalić potwora i uratować jego wioskę. Teraz z jego Traptaniumowymi młotami, walczy z Skylanderami chroniąc ziemie od wszelkiego zła, które wznosi się na atak!

UmiejętnościEdytuj

Używa on swoich potężnych młotów do walki. Jest on w stanie nimi bardzo daleko rzucić, atakując wrogów na odległość.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki