Skylanders Wiki

Wham-Shell

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Wham-Shell WodaSymbolSkylanders.png

Wham-shell1.jpg

Wham-Shell2.jpg

Gatunek Crustecean
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Debiut Skylanders: Spyro's Adventure
Wham-Shell jest jednym ze Skylanderów wody. Jest on przedstawicielem gatunku Crustacean.

WyglądEdytuj

Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on humanoidowego skorupiaka. Jest on żółto-czerwony i jest pokryty skorupą. Posiada on niebieskie oczy oraz ostre pazury. W ręce trzyma on złotą, kolczastą maczugę.

SWAP Force Edytuj

Wygląda on identycznie jak w spyro's Adventure tyle że ego kula na maczudze jest teraz czerwona i ma większe kolce. Świeci on jak się jego postawi na portal .

BiografiaEdytuj

Wham-Shell był kiedyś królem królestwa leżącego głęboko w morzach Skylands, w którym przez długi czas żyli w spokoju. Jednak podwodne królestwo zostało zaatakowane przez legion trolli wiercenia, którzy je zniszczyli. Uzbrojeni w potężne maczugi, które zostały wydane z jednego do następnego króla pokoleń, Wham-Shell pokonał chciwych trolli. Wkrótce potem dołączył do Skylanderów aby pomóc bronić się przed tego typu zbrodniami.

UmiejętnościEdytuj

Używając swojej maczugi, którą nazywa Troll Cracker Wham-Shell może atakować wrogów elektryczną mocą. Może też uderzyć wrogów jego maczugą i zadać wodny atak. Może strzelać silnymi gwiazdkami wodnymi.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu