Fandom

Skylanders Wiki

Wolfgang

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
NieumarłySymbolSkylanders.png Wolfgang NieumarłySymbolSkylanders.png
Wolfgang Promo.jpg
Gatunek Wilkołak
Płeć Mężczyzna
Żywioł Nieumarły
Głos John Paul Karliak
Wolfgang należy do grupy najsilniejszych Przestępców zwanych Doom Raiderami. Jest Nieumarłego Żywiołu. Nosi czarne spodnie. Posiada białą, kostną gitarę.

WyglądEdytuj

Wolfgang jest czerwono-żółtym wilkołakiem. Z jego pleców wyrastają białe kolce. Ma czarne oczy i paznokcie. Na rękach ma srebrne łańcuchy

BiografiaEdytuj

Wolfgang nie zawsze był wilkołakiem. Był kiedyś przystojnym, genialnym muzykiem ustawionym na poślubienie pięknej księżniczkki. Przed ślubem, planował ujawnić swoją ostateczną symfonię do największych miłośników muzyki w Skylands, przekonany że pokochają go i natychmiast wywołają go za najlepszego kompozytora wszechczasów. Ale tak się nie stało. Nienawidzili go - a nawet gorzej, to faktycznie fizycznie zabolało, gdy to usłyszał. Okazuje się że Wolfgang nieumyślnie odkrył nutę bólu. Są odrzucane tak pojechaliśmy Wolfgang zupełnie i całkowicie szalony, fizycznie przekształcając go w wilkołaka którym jest dzisiaj. Księżniczka już nie chce go poślubić, zwrócił się do przestępczego życia, terroryzowanie królewskich poddanych i za pomocą jego złej muzyki jako broni. Golden Queen zapoznała się z tym i zdała sobie sprawę, że Wolfgang mógłby być potężnym sojusznikem, gdyby mogła kontrolować jego wściekłość i utrzymać go w ryzach. I to jest dość duże "jeśli".

Motyw ♫Edytuj

Wolfgang theme.ogg

UmiejętnościEdytuj

Strzela on we wrogów nutami bólu zadając im wiele obrażeń. Potrafi rzucić się na kolana, ślizgając się na podłodze, odbierając obrażenia przeciwnikom stającym mu na drodze.

CiekawostkiEdytuj

  • Wolfgang to drugie imię Mozarta, możliwe iż jest to nawiązanie do tego muzyka.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki