FANDOM

WodaSymbolSkylanders Zap WodaSymbolSkylanders

Zap1

Zap2

Gatunek Smok Wodny
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Jeff Bergman (USA)
Debiut Skylanders Spyro's Adventure
Zap jest jednym z Wodnych Smoków. Jest jednym ze Skylanderów.

WyglądEdytuj

​​Skylanders: Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on niebieską jaszczurkę z białymi rogami. Nosi on żółty kostium z zielonym kołem po środku. Ma on na plecach butle z wodą które przypominają Jet-Pack. Ma on na głowie zielony 'irokez'.

Skylanders: GiantsEdytuj

Jego 'Jet-Pack' jest teraz czerwony i ma dwie dodatkowe butle z wodą. Jego skóra/łuski jest teraz lekko jaśniejsza

UmiejętnośćiEdytuj

Pierwsza umiejętność polega na zianiu Ładunkami elekrycznymi. Po rozwinięciu atak ten potrafi być naprawdę niszczyciekski. Po wybraniu ścieżki mocy związanej z Zianiu Błyskawicami zwiększa temu atakowi siłę rażenia oraz pozwala ładunkom elektrycznym na odbijanie się od ścian i przeciwników co jest niezwykle przydatne. Niestety ta funkcja utrudnia wykonanie jednego z zadań dla bohatera. Jest to najlepsza ścieżka mocy.

Druga moc polega na ślizganiu się po podłożu na wysoką prędkość. Atak ten zostawia za sobą śluz który spowalnia wroga. Po ulepszeniu można owy śluz naelektryzować, Wtedy przeciwnicy są na chwile oszołomieni. Często się to przydaje. Po wybraniu ścieżki mocy związanej ze śluzem można zwiększyć zasięg ślizgania się oraz śluz automatycznie będzie się elektryzował.

Trzecia umiejętność polega na puszczeniu potężnej fali w stronę przeciwników która odpycha i zadaje niezłe obrażenia. Można też po przytrzymaniu przycisku surfować na owej fali. Po wybraniu ścieżki związanej ze strzelaniem błyskawicami fale zostają naelektryzowane co zwiększa siłę fali. Naelektryzowana fala również może naelektryzować śluz.

Klejnot Duszy daje nam możliwość uleczenia się podczas przebywania w wodzie co w od trzeciej części Skylanders jest totalnie bezużyteczne gdyż motyw pływania występuje tylko w Skylanders Spyros Adventure oraz Giants.

Wow Pow (seria 2) To ulepszenie pozwala podczas surfingu na fali podskoczyć i udeżyć w ziemię z dużą siłą. Moc dostępna tylko dla Zapa z serii 2.

BiografiaEdytuj

Zap urodził się w rodzinie królewskiej smoków wodnych, ale mocna fala wyrzuciła go do odległego morza, gdzie został zaatakowany przez węgorze elektryczne. Dorastając, nauczył się prawie wszystkiego, a nawet stworzył swoją specjalną złotą uprząż , która pozwalała mu zionąć nieskończymi ładunkami elektrycznymi . Zap okazał się również utalentowanym zawodnikiem wyścigów pływackich, wyprzedzając każdego przeciwnika ... z wyjątkiem delfinów. Pomimo jego złośliwego  charakteru, Zap urósł aby zostać prawdziwym obrońcą mórz i Skylands.

Zobacz TakżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki