Fandom

Skylanders Wiki

Zap

166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
WodaSymbolSkylanders.png Zap WodaSymbolSkylanders.png

Zap1.jpg

Zap2.jpeg

Gatunek Wodny smok
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Jeff Bergman (USA)
Debiut Skylanders Spyro's Adventure
Zap jest jednym z Wodnych Smoków. Jest jednym ze Skylanderów.

WyglądEdytuj

​​Skylanders: Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on niebieską jaszczurkę z białymi rogami. Nosi on żółty kostium z zielonym kołem po środku. Ma on na plecach butle z wodą które przypominają Jet-Pack. Ma on na głowie zielony 'irokez'.

Skylanders: GiantsEdytuj

Jego 'Jet-Pack' jest teraz czerwony i posiada on jasną skórę.

UmiejętnośćiEdytuj

Używając swojej specjalnej złotej zbroji której stworzył jako dziecko może on strzelać kulami energii elektrycznej. Może też zostawić ślad slimu wody i spowolnić (i po uderzeniu przez kulę, elektryzować) wrogów. Po ulepszeniu skylandersa może on jeździć na fali bijąc przeciwników.

BiografiaEdytuj

Zap urodził się w rodzinie królewskiej smoków wodnych, ale mocna fala zabrałą go do odległego morza, gdzie został zaatakowany przez węgorzy elektrycznych. Dorastając, na uczył się prawie wszystko, a nawet stworzył specjalną uprząż złota, która pozwalała mu prowadzić niekończące się ładunki elektryczne. Zap okazał się również utalentowanym zawodnikiem, wyprzedzając każdego przeciwnika ... z możliwym wyjątkiem delfinów. Z nich, stało się łagodny wyzwanie, aby zobaczyć, kto może nadążyć  Zapa. Pomimo jego złośliwego  charakteru, Zap wzrósł by być prawdziwym obrońcą mórz i Skylands.

Zobacz TakżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki