FANDOM

WodaSymbolSkylanders.png Zap WodaSymbolSkylanders.png

Zap1.jpg

Zap2.jpeg

Gatunek Wodny smok
Płeć Mężczyzna
Żywioł Woda
Głos Jeff Bergman (USA)
Debiut Skylanders Spyro's Adventure
Zap jest jednym z Wodnych Smoków. Jest jednym ze Skylanderów.

WyglądEdytuj

​​Skylanders: Spyro's AdventureEdytuj

Przypomina on niebieską jaszczurkę z białymi rogami. Nosi on żółty kostium z zielonym kołem po środku. Ma on na plecach butle z wodą które przypominają Jet-Pack. Ma on na głowie zielony 'irokez'.

Skylanders: GiantsEdytuj

Jego 'Jet-Pack' jest teraz czerwony i posiada on jasną skórę.

UmiejętnośćiEdytuj

Używając swojej specjalnej złotej zbroji której stworzył jako dziecko może on strzelać kulami energii elektrycznej. Może też zostawić ślad slimu wody i spowolnić (i po uderzeniu przez kulę, elektryzować) wrogów. Po ulepszeniu skylandersa może on jeździć na fali bijąc przeciwników.

BiografiaEdytuj

Zap urodził się w rodzinie królewskiej smoków wodnych, ale mocna fala zabrałą go do odległego morza, gdzie został zaatakowany przez węgorzy elektrycznych. Dorastając, na uczył się prawie wszystko, a nawet stworzył specjalną uprząż złota, która pozwalała mu prowadzić niekończące się ładunki elektryczne. Zap okazał się również utalentowanym zawodnikiem, wyprzedzając każdego przeciwnika ... z możliwym wyjątkiem delfinów. Z nich, stało się łagodny wyzwanie, aby zobaczyć, kto może nadążyć  Zapa. Pomimo jego złośliwego  charakteru, Zap wzrósł by być prawdziwym obrońcą mórz i Skylands.

Zobacz TakżeEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki